[devblog] The West 2.0: prace rozpoczęte! (temat aktualizowany)

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser1170
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
wartość w plądrowaniu bez premki spadła do 1313$-3940$, a w wędrownym utrzymuje sie nadal na poziomie 1600-4800. Wiec chyba koniec w szukanie przedmiotów w pladrowaniu.

Jeden mieszkaniec u mnie w mieście właśnie kończy reskill na 105lvl pod Plądrowanie, ile kasy wywalił... brak słów... nawet byliśmy ugadani, że jak będzie miał coś podwójnego ( jakiś unikat czy świecidełko ) to jestem pierwszy w kolejności do kupna.
A tu co Kolega pisze wyżej ??? Ręce opadają.....
Bedziesz tu zdrowy ??? Bedziesz ???
Naprawdę można się zniechęcić.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Co do tego spadku przedziału $$$ to brakuje mi odniesienia w postaci punktów pracy.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

KozaK69

Elitarny Tester
Co do tego spadku przedziału $$$ to brakuje mi odniesienia w postaci punktów pracy.
Kolega podał przedziały bez żadnego punktu pracy, czyli absolutnie bez sensu :p
Plądrowanie jest łatwiejsze dzięki czemu przedziały przy full handlu lub SM są praktycznie takie same.

PS W aktualnej wersji mam przedział w plądrowaniu $1161 - 3485 przy 143PP bez premki, więc żadnego spadku przedziału nie widzę :p
 

DeletedUser

Gość
Gość
Mój obecny przedział w wędrownym handlarzu na premce i instrukcji +250 pkt pracy. 2913 - 8741 [1320 pp] więc mam nadzieję, że po wprowadzeniu aktualizacji nie ulegnie zmianie:)

Da się taki przedział osiągnąć w plądrowaniu [bez kupowania umiejętności/cech]:?:
 

DeletedUser

Gość
Gość
Od razu przypomniała mi się gra sprzed 3-2 lat gdy w pracach wartość przedmiotu, który można znaleźć była pokazana w %, a nie jak obecnie w przedziale x$-y$.:p
 

DeletedUser

Gość
Gość
W pladrowaniu i wędrownym nie mam żadnego pp, co oznacza że przedział w pladrowaniu spadł:) Skoro z -ilus tam pp mam taki przedział (niższy niz w wędrownym) Myślę że obniżyli wartosć dropu w pladrowaniu, z reszta wskazywało by na to również to że czas pracy spadł do 5 minut:)
 

DeletedUser24357

Gość
Gość
mnie tam większa skala expa nie zachęca, niepotrzebnie tylko komplikuje niepotrzebnie dużymi liczbami :/
 

DeletedUser22197

Gość
Gość


Komu przeszkadzały czytelne ramki z komunikatami?!

W jakim celu zlano to wszystko w ciąg liter na których ciężko skupić uwagę?!

Z unikami jest jeszcze fajniej,kilka minut szukałem informacji o tym czy trafiłem,dzięki pięknemu oddzieleniu komunikatów...

Na wielki minus...
 

DeletedUser22197

Gość
Gość
Za pojedynek można teraz dostać od 1000 do 5 - 6 k expa,na mnie fortowcu przeciętni gracze wyciskają 2,5 k expa.

Na bitwie można maksymalnie dostać 3000 expa,na światach PL będzie to coś koło 4,5 k expa jeśli rzeczywiście działa mnożnik x3.

Nieco słabo to wypada,pojedynkowicz odwali dwa pojedynki i ma więcej expa niż fortowiec...
Ale tak już w sumie było i jak widać nikt nie ma ochoty tego zmieniac :gwizd:
 

DeletedUser

Gość
Gość
Zamierzam postacią pod kasę zrobić reskill w sm, więc prosiłbym o zdanie kogoś kompetentnego i pewnego czy warto.
Jak jest w 2.0 z pracami w porównaniu z tym, co było wcześniej? "Pracuś" szybciej będzie wbijał exp czy przeciwnie?
 

DeletedUser

Gość
Gość
Nic się nie zmieni według mojej opini. Na pracach bedziesz wbijał 3x więcej expa niż dotychczas. na pojedynkach 3x więcej niz dotychczas, na fortach to samo. Ale i ilość wymaganego expa wzrosła. Według mnie najłatwiej było wbic ten 70 lvl na pojedynkach. Ale jeśli ktos pracował to mało sie zmieni.

Jedynie co pomoże w pracach to te kółka złote, albo srebrne:) bardzo fajne:) Złote z tego co jakoś zauważyłem podwaja exp i kasę za pracę, a srebrne powiększa exp o połowe, kasę to samo. NP.:

Praca daje 500 expa i 500 kasy. Złota da 1000 expa i 100 kasy, srebrna da 750 expa i 750 kasy. Jedyny problem, że trzeba przetrząsnąć całą mapę żeby takie cos znaleźć. Ale bardzo pomaga:) poziomy lecą szybko:)
 
Jedynie co pomoże w pracach to te kółka złote, albo srebrne:) bardzo fajne:) Złote z tego co jakoś zauważyłem podwaja exp i kasę za pracę, a srebrne powiększa exp o połowe, kasę to samo. NP.:

Praca daje 500 expa i 500 kasy. Złota da 1000 expa i 100 kasy, srebrna da 750 expa i 750 kasy. Jedyny problem, że trzeba przetrząsnąć całą mapę żeby takie cos znaleźć. Ale bardzo pomaga:) poziomy lecą szybko:)

O tak, bardzo pomoże. :eek:j: W plądrowaniu ze srebrnym kółkiem mam (sic!) 11+5 exp i 19+ 9 $$. o_O A szczęście bez zmian. 1313$-3940$
 

DeletedUser

Gość
Gość
O tak, bardzo pomoże. :eek:j: W plądrowaniu ze srebrnym kółkiem mam (sic!) 11+5 exp i 19+ 9 $$. o_O A szczęście bez zmian. 1313$-3940$

Kolega wyżej pytał o exp, to odpowiedziałem. Jeśli expisz na plądrowaniu zwłok to jesteś moim miszczem geniuszu!:&:
 
Status
Zamknięty.
Do góry