[devblog] The West 2.0: prace rozpoczęte! (temat aktualizowany)

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser1170
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser22197

Gość
Gość
A kózka odpowiedziała na Twoje podkreślenie wspaniałości srebrnych/złotych prac,więc nie krzycz mi tu na nią:p
 
Kolega wyżej pytał o exp, to odpowiedziałem. Jeśli expisz na plądrowaniu zwłok to jesteś moim miszczem geniuszu!:&:

Kolego gelo999, potrzeba trochę intelektu, żeby móc zrozumieć ironię zawartą w mojej wypowiedzi. Zapewniam Cię, że znam ciekawsze zajęcia, niż wykorzystywanie zmarłych do nabijania expa.

A co do "miszcza"... jeśli już chcesz tak stylizować swoje wypowiedzi, to wstaw co trzeba w cudzysłów. Chyba, że masz kłopoty z ortografią... to przepraszam. :oops:
 

DeletedUser

Gość
Gość
BTW Plądrowania zwłok to ta praca w wersji 2.0 jest :mad: bo jeśli kiedyś szansa dropu przedmiotu dla 1 godziny pracy wynosiła 15% czyli teoretycznie co 6-7 praca dawała drop to dla 5minut prawdopodobieństwo wynosi już tylko 1.25% co oznacza że aby teoretycznie zgodnie z tym prawdopodobieństwem wypadł 1 przedmiot należy wykonać tą prace 80 razy.
Pomijam fakt że po 20 razie w tej wersji gry motywacja wynosi już 0% i dla 80 takich prac potrzeba 320 punktów energii co wobec starego systemu gdzie dla 6 prac motywacja spadała do 64% i potrzeba na to było 144 punktów energii jest masakrą dla graczy czyli bye bye dla poszukiwaczy nastawionych na sprawność manualną .

.
 

DeletedUser27308

Gość
Gość
Wersja 2.0 to najgorsze co można wprowadzić (jest beznadziejna stracicie połowę graczy)
 

DeletedUser22197

Gość
Gość
Pierwsze problemy techniczne

Czat i targ się nie lubią,kiedy przełączałem się między oknami firefox dosłownie padł,najpierw brak odpowiedzi później odpalił się ponownie,zwaliłbym to na mój przedprzedpotopowy sprzęt,ale Hiszpanka z którą handlowałem miała te same problemy w tym samym czasie,być może problemy serwera,być może skandaliczny zbieg okoliczności...

Inna ciekawostka:



Reskill pod boba się opłacił ::D:
 

DeletedUser3449

Gość
Gość
Czy ja wiem czy bobem się opłaca, ja za 1 pojedynek dostaje ~3000expa. Na 93lvl potrzebuje ~26k p.d czyli z 9 wygranych pojedynków, co wcale nie jest trudne :p
 

DeletedUser

Gość
Gość
BTW Plądrowania zwłok to ta praca w wersji 2.0 jest :mad: bo jeśli kiedyś szansa dropu przedmiotu dla 1 godziny pracy wynosiła 15% czyli teoretycznie co 6-7 praca dawała drop to dla 5minut prawdopodobieństwo wynosi już tylko 1.25% co oznacza że aby teoretycznie zgodnie z tym prawdopodobieństwem wypadł 1 przedmiot należy wykonać tą prace 80 razy.
Pomijam fakt że po 20 razie w tej wersji gry motywacja wynosi już 0% i dla 80 takich prac potrzeba 320 punktów energii co wobec starego systemu gdzie dla 6 prac motywacja spadała do 64% i potrzeba na to było 144 punktów energii jest masakrą dla graczy czyli bye bye dla poszukiwaczy nastawionych na sprawność manualną .

.

Ale szansa na drop itp. się odpowiednio zmieni. Chyba sam nie wierzysz w to co napisałeś?
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ale szansa na drop itp. się odpowiednio zmieni. Chyba sam nie wierzysz w to co napisałeś?

To nie kwestia wiary bo profilaktycznie sprawdziłem to klikając 50 razy to 5 minutowe plądrowanie marnując 200punktów energii i sporo czasu , efekt ZERO dropów, ZERO produktów a jedynie 4 obrażenia po 1/3 mojego HP + 8 mniejszych po 15HP (od słońca) i 76HP od czegoś tam mimo posiadania 470 punktów pracy.


.
 

KozaK69

Elitarny Tester
Wraz ze spadkiem motywacji spada też szansa na przedmiot, więc klikanie więcej niż 20 raz na dzień jest bez sensu.
 

DeletedUser29399

Gość
Gość
Taaa czat pod mapką był super. Wszystko w jednym, tu rozkazy, tu spam na hrabstwie na sojuszniczym ktoś coś sprzeda i między czasie 10 privow zginęło bo się przewinęły. Będzie mi brakować tego czatu gdzie w jednym oknie były 4 pokoje !

czaty zawsze można było wyłączyć, graczy zignorować, a teraz będziesz skakał z okna do okna, rzeczywiście to pomoże...
 

DeletedUser29399

Gość
Gość
@jarema27 Tobie się nie podoba. Mi się podoba i chyba na tym skończymy bo cóż więcej można? Ja Cię nie przekonam ani Ty mnie, więc zostaniemy przy tym "co kto lubi".

Aaa, żeby nie było że mi się wszystko podoba bo musi... ten samouczek, którego nie dało się zamknąć, tylko trzeba było wykonać jest super :p

BO W GRZE CHODZI O TO ŻEBY PODOBAŁA SIĘ TWÓRCOM ZAMIAST GRACZOM:d

tak nowa polityka firmy?
to gratuluję, na pewno więcej zarobicie:D
 

DeletedUser26815

Gość
Gość
samouczek na 35 oup. nieźle.
Ale i tak prace są idiotyczne :)
 

DeletedUser24357

Gość
Gość
Wiadomo czy i w jaki sposób zmieniały się pojedynki?
 

DeletedUser5455

Gość
Gość
Moje doświadczenia i wnioski z testowana 2.0 na becie.

Witam,
Ja też chciałbym sobie ponarzekać::):. Otóż gdy zalogowałem się na becie, grafika wydawała mi się świetna, Jednak gdy wszystko obcziłem, to nie było już tak idealnie. Nie będę powtarzał tych wszystkich wad, już tu wymienionych, ale podkreślę że przejrzystość gry jest dużo słabsza, od tej obecnej.
Mimo to wersja 2.0 bardzo mi się podoba. Grupowanie prac zostało wykonane po mistrzowsku. Ten element, oraz zmniejszenie mapy przywróci pojedynkowiczom atut, który został zabrany wraz z wyeliminowaniem możliwości pojedynku w obcym mieście (przez saloon). Jak już pisałem w forum sojuszu na s1: grupowanie prac = większe skupiska graczy blisko siebie = więcej pojedynków bez przemieszczania się = większy exp w szybszym czasie.
Jednakże mam pewność, iż wielu "starych wyjadaczy" skończy grę. Zobaczycie, wszyscy zatęsknimy za starą wersją. IG udowadnia, że dla nich liczy się tylko zysk. Mają rację, nowy T-W przyciągnie nowych graczy; to jednak może skutkować tym, że będziemy grać z BOTAMI, a dowódca straci nerwy, gdy te nie będą słuchać rozkazów!:&:
Moim zdaniem, wraz z nową wersją 2.0 powinien wejść świat classic (oldschool!!!), ale nie w wersji obecnej, (ostatniej przed 2.0) lecz takiej, jaką chcą gracze...
A mianowicie: W "starej szacie graficznej" 1.xx - to podstawa; ze starymi avatarami i medalami - bez tego nie wyobrażałbym sobie prawdziwego oldskula- TW; z dawnymi bonusami klasowymi; pojedynki przez saloon i z dawną mechaniką pojedynków (chodzi mi o przywrócenie dawnej wartości zaskoczenia).
I bez: targu, bandytów NPC, spodni, przelewów pieniędzy, odnawiania energii i pkt. życia po zdobyciu kolejnego poziomu, złotej szabli i colta, tzw. "dopalaczy" (ciasteczek itp.), obligacji, rzemiosła, setu kolekcjonera i "świecidełek", osiągnięć i wędrownego handlarza.
Starzy wyjadacze, pamiętacie ten dawny The west? Była to gra dla ambitnych. Jak tak dalej pójdzie to chyba przestanę grać! Zwłaszcza gdy czytam tu, że KAŻDY, nawet nieumiejący grać nowicjusz - bot dostaje za głupi samouczek 35 obligacji! To już nie jest ta gra...::(:

ps. Piszę to bo jak każdy Polak lubię powspominać i ponarzekać::P:.
 

DeletedUser182

Gość
Gość

Pamiętam czasy kiedy to psy wieszano na IG, że obiecało wprowadzić handel między graczami i go nie ma, że przecież już był w zeszłorocznej mapie drogowej a nie wprowadzili. Skandal, gdzie jest handel, miał być i nie ma, tylko kasę potraficie brać! Niezliczone masy postów na forum, zapytań do supportu "co z tym obiecanym handlem?"... wprowadzili w końcu... "nie, nie handel be, chcemy bez targu/handlu".
Norma, dzień jak co dzień.
 

DeletedUser5455

Gość
Gość
Pamiętam czasy kiedy to psy wieszano na IG, że obiecało wprowadzić handel między graczami i go nie ma, że przecież już był w zeszłorocznej mapie drogowej a nie wprowadzili. Skandal, gdzie jest handel, miał być i nie ma, tylko kasę potraficie brać! Niezliczone masy postów na forum, zapytań do supportu "co z tym obiecanym handlem?"... wprowadzili w końcu... "nie, nie handel be, chcemy bez targu/handlu".
Norma, dzień jak co dzień.

Ale ja piszę o świecie Classic! W cale nie uważam, że targ jest zły, co więcej bez tego na światach, na których gram, (szczególnie na s10, jako poszukiwacz i przyszły fortowiec) nie wyobrażam sobie gry. Ja chciałbym (i nie jako jedyny) by w tym wszystkim dać też coś dla graczy, którzy chcieliby zarać w "ciężkich warunkach", jak kiedyś. Na takim serwerze nie graliby nowi gracze, którym świat znudziłby się po kilku dniach (ze względu na trudność).
Brak targu na ewentualnym "classicu" byłby właśnie takim utrudnieniem. Więc chyba nie rozumiesz tego co napisałem. Napewno pamiętasz jak kiedyś ciężko zdobywało się kolejne poziomy i pieniądze. Jak gracz był na 1-wszym miejscu w rankingu - był zarazem najsławniejszym graczem na serwerze. Kolejny poziom był naprawdę awansem. Gra toczyła się wolniej, co jednak nie oznacza, że była nudna. Wszycy zazdrościli poszukiwaczowi, który podczas pracy znajdował wyjątkowy przedmiot. Dziś taki można z łatwością to kupić na targu.
Ja nie chcę by usunięto targ, tylko by można było sobie zagrać w "dawnego" westa na JEDNYM serwerze.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser182

Gość
Gość
Ale ja piszę o świecie Classic!

Pisałem już dwa razy na ten temat, napiszę i trzeci.
Nie powstanie taki świat z uwagi na ograniczenia techniczne, więc albo przykładowy targ wszędzie, albo nigdzie. Oczywiście targu kasować też nikt nie ma zamiaru, ani fortów, ani wracać do starych avatarów, pojedynków w mieście, itd.
 

DeletedUser29399

Gość
Gość
A szkoda, dawniej każdy musiał sobie sam zapracować na wszystko. A teraz?

Jestem rozczarowany, tyle się mówi że zawadiaka ma za dobrze o czym świadczy rosnąca liczba zawadiaków na każdym nowym świecie a tu po 2.0 będzie miał jeszcze lepiej...

W pojedynkach:
bo właduje wszystko w unik i nikt go nie trafi,
albo na fortach krytykami-bo oczywiście jemu bonus się liczy do końcowych statystyk, a poszukiwaczowi uników nie policzą, bob na ataku też ma lipe, a żołnierza zdejmie kilku zawadiaków w kilka rund,bo jedynie na swojej baszcie coś zdziała.

i bądź tu zadowolony z 2.0 skoro czat do kitu bo w kilku oknach i trzeba skakać jak gumisie żeby podczas bitwy na przykład rozczytać rozkazy z czatu i ruszyć postać, expiarstewa będzie jeszcze więcej,bo zawadiaka znów ma ułatwione zadanie, skupieni gracze w 1 miejscu, nie trzeba dużo biegać żeby mnóstwo expa wpadło w momencie...

I naszło mnie jeszcze takie porównanie:
Poszukiwacze mieli szukać przedmiotów, zawadiacy się pojedynkować , bob miał budować a żołnierz miał władać w bitwach o fort, i co z tego wyszło?
Sprawdźmy:
Pojedynki i forty -tutaj królują zawadiacy, najwięcej expa i obligacji.
Skarby-każdy może je znaleźć, nie widzę tutaj tej zwiększonej szansy dla poszukiwacza...Sam jestem poszukiwaczem a ciężko mi cokolwiek znaleźć.
Budowanie-ilez to ludzi z umiejętnościami na siłe buduje miasta i forty, a powinna być tak znacząca różnica żeby tylko bobowi się to opłacało.
Bitwy o for-Ilu żołnierzy jest teraz na bitwach o forty a ilu było 2-3 lata temu? więc coś chyba jest nie tak.

zastanówcie się czy w następnej aktualizacji nie skasować poszukiwacza, żołnierza i boba, niech gra będzie tylko dla zawadiaków....

I dodam że to była ironia, bo jak widzę niektórzy wyczytują tylko to co chcą przeczytać, często wyrwane z kontekstu, zamiast poważnie potraktować to o czym niektórzy piszą.
Nastawiacie się na nowych, a powinniście się zastanowić czy stary wyga nie jest dla tej gry lepszy...A może kompromis?
Prosimy tylko o 1 świat w starym stylu, na pewno gdybyście chcieli to by się dało taki stworzyć.
 

DeletedUser24357

Gość
Gość
Sprawdźmy:
Pojedynki i forty -tutaj królują zawadiacy, najwięcej expa i obligacji.

Nie wiem skąd brałeś te dane ale na pewno nie z polskiego The Westa

Sprawdźmy, oto kilka prawdziwych informacji zebranych z kilku światów oraz własnego doświadczenia:
-Najliczniejszą klasą są żołnierze
-Udział zawadiaków w walkach fortowych jest najniższy (nielicząca bobów)
-najwyższe miejsca w rankingach pojedynkowych zajmują żołnierze, na górze rankingu, zawadiaków jest na prawdę mało
-zawadiaka bez full hp mrze pomarzyć o obligacjach
-na walkach fortowych żołnierzy nadal jest najwięcej
-zawadiaków najczęściej biorą nowi gracze którzy po tygodniu zostawiają grę
-jedyna klasa której bonus pomaga w pojedynkach to żołnierz(bonus hp)
-zawadiace rzadziej udaje się trafić krytyka niż to się wydaje pozostałym klasą

Wymieniać można więcej ale to są prawdziwe fakty z kliku światów.


Możesz dokładniej opisać co masz na myśli?
On ma chyba na myśli że musi przełączać między okienkiem bitwy fortowej i czatu.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Status
Zamknięty.
Do góry