DeletedUser
Gość
Gość
Właśnie o takie światy chodzi, a w grze wreszcie pojawi się to przepaść między początkującym a długo grającym.
150 lvl - 20 mln PD (odjąć 1,75) - 31,3 miesiąca, czyli jakieś 2,5 roku gry.
skoro wszyscy w perspektywie mieli wbić w miarę szybko poziom 120.
Zaraz ludzie będą pisać, że 120 lvl wbija się w dwa dni. Totalna bzdura, tak samo jak 120 lvl w dwa miesiące. Kto tak wbija poziomy, ile osób? O czym niektórzy piszą ?
Chyba, że ktoś wbił na bryłkach i nie chce, żeby ktoś inny wbił lvl bez bryłek w miarę szybko, to typowe polskie podejście, to mnie nie dziwi.
Trochę matematyki:
Poziom 120, z lekkim wykorzystaniem bryłek (Energia 150) wbija się w 3 miesiące. I to tylko wtedy jak gra się do 16 (praca i szkoła) i po 16. Liczę tylko 15 sek. prace. Żadne tam walki (nawet ustawiane) i walki fortowe. To jest - jak się zdaje - najszybszy sposób wbijania poziomów. Skąd to wiem? Bo widzę jak długo gram, jaki poziom mam, a jaki poziom mają osoby z topu walk fortowych i pojedynków.
W sumie: 120 lvl -1,75 mln punktów doświadczenia - 3 miesiące
150 lvl ma mieć 20 mln PD. więc wychodzi:
150 lvl - 20 mln PD (odjąć 1,75) - 31,3 miesiąca, czyli jakieś 2,5 roku gry.
No ciekawy jestem ilu teraz przybędzie graczy, skoro wszyscy w perspektywie mieli wbić w miarę szybko poziom 120.
A żeby było śmieszniej, chodzą słuchy o obniżeniu zarobku i ilości PD w pracach 15 sek. - jak takie coś będzie to cienko to widzę.
urozmaicenie gry przez wysokie levele - to pójście po najmniejszej linii oporu.
Gra długodystansowa typu the west może byłaby i dobra, gdyby nie była tak szybka jak do tej pory
Ciekawe, uważasz, że jak znacznie obniżą exp i kasę z prac 15 sek. to przybędzie graczy?
urozmaicenie gry przez wysokie levele - to pójście po najmniejszej linii oporu.
Ciekawie by było, jakby było więcej zadań, krótkotrwałych eventów, czasowych misji, lepszych pojedynków pvp i pve i innych zdarzeń.
Po linii najmniejszego oporu.
Poza tym to gracze chcieli, żeby w końcu podnieść ponownie lvl.
Trochę matematyki:
Poziom 120, z lekkim wykorzystaniem bryłek (Energia 150) wbija się w 3 miesiące.
W sumie: 120 lvl -1,75 mln punktów doświadczenia - 3 miesiące
prawda jest taka ze nowi gracze NIGDY nie wbija tego 150 lvl ...
gracze którzy od dawna maja 120 maja duzo łatwiej bo juz beda mieli polowe wbite albo i wiecej , nie mowie ze oni sa winnni , tylko ze jak na 150 lvl potrzeba 20 mln expa to gracz ktory teraz zaczyna , czy nawet jest na tym 60 lvl , nie ma szans na wbicie 150lvl
prawda jest taka ze nowi gracze NIGDY nie wbija tego 150 lvl ...
gracze którzy od dawna maja 120 maja duzo łatwiej bo juz beda mieli polowe wbite albo i wiecej , nie mowie ze oni sa winnni , tylko ze jak na 150 lvl potrzeba 20 mln expa to gracz ktory teraz zaczyna , czy nawet jest na tym 60 lvl , nie ma szans na wbicie 150lvl
Najwyraźniej nawet proste mnożenie Ciebie przerasta. Czas potrzebny na zdobycie doświadczenia jest zawsze taki sam, niezależnie czy gracz jest w danym momencie na poziomie 20 czy 120. Jak ktoś po 2 latach gry ma taki zapas doświadczenia, który mu pozwoli awansować na 140 poziom, to nowy gracz 140 poziom również zdobędzie po 2 latach (zakładając, że spędził na grze tyle samo czasu i wykonywał takie same czynności), a nie po 10.Dokładnie, łatwo mówić komuś kto w dniu update z miejsca dostanie 140 poziom.
Przeciętny gracz 120 poziom wbija nawet ponad rok, proste mnożenie pokazuje że 150 będzie wbijał 10 lat.
The West tyle nie będzie istniał.
Najwyraźniej nawet proste mnożenie Ciebie przerasta. Czas potrzebny na zdobycie doświadczenia jest zawsze taki sam, niezależnie czy gracz jest w danym momencie na poziomie 20 czy 120. Jak ktoś po 2 latach gry ma taki zapas doświadczenia, który mu pozwoli awansować na 140 poziom, to nowy gracz 140 poziom również zdobędzie po 2 latach (zakładając, że spędził na grze tyle samo czasu i wykonywał takie same czynności), a nie po 10.
Dodatkowo nie wiem, co złego jest w wysokich progach. Nie ma obowiązku zdobycia 150 w ciągu tygodnia, jest to raczej długoterminowy cel i jako taki powinniście go traktować. Ktoś sobie wbije 150 w rok, inny w 3 - lepiej dla niego, będzie przynajmniej miał co robić, a i konkurencja między graczami dłużej się utrzyma.
Przy okazji, zgromadzenie exp na 140 poziom to bardziej kwestia 4-5 lat gry a nie 2.
A te przerysowania sobie darujcie, nie chodzi o tydzień tylko więcej lat niż ta w gra w ogóle ma.
...
Co do tematu tradycyjnie brak zrozumienia, jasne że czas jest taki sam tylko ciekawe czy gracze z topki by się równie cieszyli gdyby skasować im zgromadzony exp i kazać wbijać normalnie?
Jestem pewien że wielu graczy wolałby wbijać 10 milionów expa na 150 poziom a w zamian skasować nadwyżkę graczy z topki ale to nie przejdzie, wystarczy spojrzeć jaki płacz był przy wprowadzeniu paragrafu 18.
Przy okazji, zgromadzenie exp na 140 poziom to bardziej kwestia 4-5 lat gry a nie 2.
A te przerysowania sobie darujcie, nie chodzi o tydzień tylko więcej lat niż ta w gra w ogóle ma.
Mały błędzik - połowa jest (będzie) ok. 142 lvl.Jeszcze odnośnie wspomnianych przeklętych 20kk expa. Kiedyś poziom 78 był połową do 99, teraz połową jest 122.