Raport The West 1/2014

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser1170
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
Właśnie o takie światy chodzi, a w grze wreszcie pojawi się to przepaść między początkującym a długo grającym.
 

DeletedUser28462

Gość
Gość
150 lvl to dobry ruch również z ilością expa potrzebnego do jego wbicia. Teraz 120 to kilka tygodni. Kiedyś 99 to biło się kilka miesięcy i jakoś nikt nie marudził jak jedni wbijali go w 10-12 miesięcy a inni bili go przez 2 lata. Wszyscy byli zadowoleni bo gra nie była tak łatwa jak teraz.

Ciągle ktoś mówi na tym forum że gra jest za łatwa. A teraz gdy inno utrudnia wbicie maxymalnego poziomu nagle zaczyna się marudzenie. Ludzie ogarnijcie i pomyślcie co piszecie.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Zaraz ludzie będą pisać, że 120 lvl wbija się w dwa dni. Totalna bzdura, tak samo jak 120 lvl w dwa miesiące. Kto tak wbija poziomy, ile osób? O czym niektórzy piszą ?
Chyba, że ktoś wbił na bryłkach i nie chce, żeby ktoś inny wbił lvl bez bryłek w miarę szybko, to typowe polskie podejście, to mnie nie dziwi.

Trochę matematyki:
Poziom 120, z lekkim wykorzystaniem bryłek (Energia 150) wbija się w 3 miesiące. I to tylko wtedy jak gra się do 16 (praca i szkoła) i po 16. Liczę tylko 15 sek. prace. Żadne tam walki (nawet ustawiane) i walki fortowe. To jest - jak się zdaje - najszybszy sposób wbijania poziomów. Skąd to wiem? Bo widzę jak długo gram, jaki poziom mam, a jaki poziom mają osoby z topu walk fortowych i pojedynków.
W sumie: 120 lvl -1,75 mln punktów doświadczenia - 3 miesiące

150 lvl ma mieć 20 mln PD. więc wychodzi:
150 lvl - 20 mln PD (odjąć 1,75) - 31,3 miesiąca, czyli jakieś 2,5 roku gry.
No ciekawy jestem ilu teraz przybędzie graczy, skoro wszyscy w perspektywie mieli wbić w miarę szybko poziom 120.

A żeby było śmieszniej, chodzą słuchy o obniżeniu zarobku i ilości PD w pracach 15 sek. - jak takie coś będzie to cienko to widzę.
 

DeletedUser29720

Gość
Gość
matematyka matematyką
przyjąłeś, że do poziomu 120 miałeś 119x odnowioną energie do max, oraz to że im wyższy lvl tym prace dają więcej exp, chyba nie....
 

DeletedUser11019

Gość
Gość
150 lvl - 20 mln PD (odjąć 1,75) - 31,3 miesiąca, czyli jakieś 2,5 roku gry.

Dlaczego wg. Ciebie powinno się szybciej wbijać lvl?


Tylko pytam.

Chyba nie dlatego:
skoro wszyscy w perspektywie mieli wbić w miarę szybko poziom 120.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser5603

Gość
Gość
Zaraz ludzie będą pisać, że 120 lvl wbija się w dwa dni. Totalna bzdura, tak samo jak 120 lvl w dwa miesiące. Kto tak wbija poziomy, ile osób? O czym niektórzy piszą ?
Chyba, że ktoś wbił na bryłkach i nie chce, żeby ktoś inny wbił lvl bez bryłek w miarę szybko, to typowe polskie podejście, to mnie nie dziwi.

Trochę matematyki:
Poziom 120, z lekkim wykorzystaniem bryłek (Energia 150) wbija się w 3 miesiące. I to tylko wtedy jak gra się do 16 (praca i szkoła) i po 16. Liczę tylko 15 sek. prace. Żadne tam walki (nawet ustawiane) i walki fortowe. To jest - jak się zdaje - najszybszy sposób wbijania poziomów. Skąd to wiem? Bo widzę jak długo gram, jaki poziom mam, a jaki poziom mają osoby z topu walk fortowych i pojedynków.
W sumie: 120 lvl -1,75 mln punktów doświadczenia - 3 miesiące

150 lvl ma mieć 20 mln PD. więc wychodzi:
150 lvl - 20 mln PD (odjąć 1,75) - 31,3 miesiąca, czyli jakieś 2,5 roku gry.
No ciekawy jestem ilu teraz przybędzie graczy, skoro wszyscy w perspektywie mieli wbić w miarę szybko poziom 120.

A żeby było śmieszniej, chodzą słuchy o obniżeniu zarobku i ilości PD w pracach 15 sek. - jak takie coś będzie to cienko to widzę.


To niby ile czasu powinno się wbijać 150 level? Czy w ogóle każdy musi mieć 150? I dobrze że będzie się trzeba pomęczyć i poświęcić trochę czasu. Gra musi mieć jakieś wyzwania bo inaczej staje się nudna. Kiedyś 99 level wbijało się rok i ludzie byli zadowoleni, teraz 120 można zrobić w 2 miesiące i narzekania że za wolno. Popieram każdą inicjatywę która utrudni grę. Duży plus za progi expa do 150 levelu, drugi plus za zmniejszenie expa na pracach 15 sek. Zrozum że The West to gra "długodystansowa", tutaj pozycję buduje się latami. Jeśli ktoś nie ma cierpliwości na TW niech gra w pchełki.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Odpowiadam hurtem:

Komoran
Zgadza się, nie policzyłem tych odnowień, ale czy zawsze przeskakując na wyższy poziom masz energię = zero? Ponadto pierwsze 30 poziomów to nawet nie za bardzo skorzystasz z tych odnowień.

Ale i tak 119 odnowień to sporo, teraz będziesz miał ich 30, a licząc,że odstępy między nowymi poziomami są zdecydowanie większe, to wychodzi, że czas osiągnięcia 150 lvl będzie jeszcze dłuższy.
Nie przyjmowałem wyższego expa z posiadanego większego poziomu postaci.

lordbaron6b
Zapytam przewrotnie: a dlaczego nie? Sytuacja jest taka,że dużo graczy odchodzi. Osiągnięcie 150 poziomu będzie służyć prawdopodobnie też do odblokowania lepszych prac, zadań.
Cele w grze są różne: ktoś chce mieć zrobione wszystkie zadania, ktoś chce osiągnąć najwyższy poziom, ktoś chce pracować na wszystkich pracach i zbierać produkty, jeszcze inny chce mieć wszystkie ciuchy do osiągnięć itd. itd.
jeśli pomyśli, że wbijanie 150 lvl, dzięki któremu będzie mógł sobie realizować swoje cele ma zająć mu 2,5 roku (przy intensywnej grze), to nie wiem czy będzie mu się chciało grać. Gra szła w kierunku szybszej rozgrywki, teraz krok wstecz, zobaczymy co to da.

Maryna Gotuj Pierogi
Gra długodystansowa typu the west może byłaby i dobra, gdyby nie była tak szybka jak do tej pory. Ciekawe, uważasz, że jak znacznie obniżą exp i kasę z prac 15 sek. to przybędzie graczy?
urozmaicenie gry przez wysokie levele - to pójście po najmniejszej linii oporu.
Ciekawie by było, jakby było więcej zadań, krótkotrwałych eventów, czasowych misji, lepszych pojedynków pvp i pve i innych zdarzeń.
 

DeletedUser29812

Gość
Gość
Oczywiście że podniesienie max lv to dobry pomysł, gracze chcieli i gracze dostaną. Jak zwykle 3/4 + narzeka na zmiany mimo że jeszcze nie weszły do gry ...

Ponieważ lv 120-150 mają pochłaniać dużo większy exp niż przelicznik do 120 lv, chyba lepszym rozwiązaniem byłoby powrócenie do dawnego naliczania premii exp po całym dniu - nie jak obecnie 1,2,3,4%, i 15 brył, ale stary system, który naliczał jakiś % z całego wbitego danego dnia expa. Pomysł z bryłami co parę dni jak najbardziej pomocny, można by było je dawać np w niedzielę po logowaniu się każdego dnia przez dany tydzień.
Dodawanie bonusu w trybie obecnym wyjdzie śmiesznie, skoro np na 140 lv będzie 10k bonusu dziennego, a z całego tego dnia gracz naciuła w pracach 5k expa...
 

DeletedUser5603

Gość
Gość
Gra długodystansowa typu the west może byłaby i dobra, gdyby nie była tak szybka jak do tej pory

No to niebawem przestanie być szybka.

Ciekawe, uważasz, że jak znacznie obniżą exp i kasę z prac 15 sek. to przybędzie graczy?

Nie, od tego graczy nie przybędzie. Na pewno jednak wolniej zacznie ubywać bo w końcu czołówka będzie miała nowy cel. Na długie miesiące a nie kilka dni. A jeśli z tego powodu zrezygnuje jakiś 10 levelowiec dlatego że do 150 mu daleko to co? I tak żadnego z niego pożytku by nie było skoro zniechęcają go takie drobiazgi.

urozmaicenie gry przez wysokie levele - to pójście po najmniejszej linii oporu.
Ciekawie by było, jakby było więcej zadań, krótkotrwałych eventów, czasowych misji, lepszych pojedynków pvp i pve i innych zdarzeń.

Zadań jest sporo i będą stopniowo zapewne kolejne. Eventów także nie brakuje. Nie oczekuj że codziennie będzie coś innego bo tak się nie da. Pvp to rzeczywiście problem, ale podobno prace trwają więc pozostaje mieć nadzieję na lepszą przyszłość w tej kwestii.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Po linii najmniejszego oporu.
Poza tym to gracze chcieli, żeby w końcu podnieść ponownie lvl.

Wiedziałem, ze mogę liczyć na merytoryczny kontrargument. Tylko dlaczego narzekasz jak ktoś Tobie w taki sposób odpisuje?
Gracze dużo rzeczy chcieli OD LAT, ale jakoś dziwnym trafem nic z tego nie zostało zaimplementowane do gry.

A odpowiadając na merytoryczne uwagi:

Nie uważam, że 150 lvl to zły pomysł, uważam, że 20 mln pd to zbyt dużo do osiągnięcia tego poziomu.
Maryna Gotuj Pierogi - mamy odmienne podejście do graczy. Ja nie uważam, ze zdobycie 20 mln PD zatrzyma starych graczy. Nie oczekuje też, że co dwa dni będzie event. Chciałbym ,żeby wprowadzono coś naprawdę nowego, atrakcyjnego, co na dłuższy czas zatrzyma graczy. A może nawet i nie nowego, ale zrobienie czegoś raz a dobrze, chociażby wspomniane pojedynki.
 

DeletedUser30913

Gość
Gość
prawda jest taka ze nowi gracze NIGDY nie wbija tego 150 lvl ...

gracze którzy od dawna maja 120 maja duzo łatwiej bo juz beda mieli polowe wbite albo i wiecej , nie mowie ze oni sa winnni , tylko ze jak na 150 lvl potrzeba 20 mln expa to gracz ktory teraz zaczyna , czy nawet jest na tym 60 lvl , nie ma szans na wbicie 150lvl
 

DeletedUser30278

Gość
Gość
Trochę matematyki:
Poziom 120, z lekkim wykorzystaniem bryłek (Energia 150) wbija się w 3 miesiące.
W sumie: 120 lvl -1,75 mln punktów doświadczenia - 3 miesiące

Mogę prosić o rozpisanie obliczeń?
Wychodzi prawie 20k expa na dzień, najlepsze prace dają nieco ponad 100 xp/15s i to tylko do spadku motywacji.
Na Jicarilla tak gram i 10k na dzień nie udało mi się przekroczyć a zbijam maksymalnego expa za pracę do niemal 50 wykorzystując czasem 200+ energii dziennie.
Po 45 dniach od startu świata mam 70 poziom a gdzie do 120 poziomu?
Nie wierzę we wbicie 120 poziomu w 3 miesiące - nawet przy energii 150 - bez pomocy innych albo odnawiania motywacji czyli wydania większej ilości bryłek.
Według moich obliczeń wbicie 150 poziomu to bardziej kwestia 5 lat niż 2,5 - oczywiście nie uwzględniając dziennego bonusu, pojedynków, fortów, zadań.
O ile uważam że to bardzo dobrze to jednak obniżenie jeszcze expa z prac jest błędem, przecież więcej się dostaje za forty, pojedynki a i więcej będzie się dostawało za dzienną aktywność.
Prace i tak będą tłem dla innych metod expienia.

prawda jest taka ze nowi gracze NIGDY nie wbija tego 150 lvl ...

gracze którzy od dawna maja 120 maja duzo łatwiej bo juz beda mieli polowe wbite albo i wiecej , nie mowie ze oni sa winnni , tylko ze jak na 150 lvl potrzeba 20 mln expa to gracz ktory teraz zaczyna , czy nawet jest na tym 60 lvl , nie ma szans na wbicie 150lvl

Dokładnie, łatwo mówić komuś kto w dniu update z miejsca dostanie 140 poziom.
Przeciętny gracz 120 poziom wbija nawet ponad rok, proste mnożenie pokazuje że 150 będzie wbijał 10 lat.
The West tyle nie będzie istniał.
 

DeletedUser1170

Gość
Gość
prawda jest taka ze nowi gracze NIGDY nie wbija tego 150 lvl ...

gracze którzy od dawna maja 120 maja duzo łatwiej bo juz beda mieli polowe wbite albo i wiecej , nie mowie ze oni sa winnni , tylko ze jak na 150 lvl potrzeba 20 mln expa to gracz ktory teraz zaczyna , czy nawet jest na tym 60 lvl , nie ma szans na wbicie 150lvl

A co, chciałbyś, żeby nowi gracze zaczynali na 149 i osiągali level cap po wykonaniu pierwszego zadania?

Normalnym jest, że na osiągnięcie maksymalnego poziomu trzeba trochę popracować i poświęcić na to czas. I każdy jak najbardziej ma "szansę". Zauważ, że wszyscy, którzy w tej chwili mają 120 też musieli na to trochę czasu poświęcić. Sumarycznie wszyscy gracze potrzebują tyle samo XP do maksymalnego poziomu, a czas jaki im to zajmie jest zależny tylko od stopnia ich zaangażowania. Myślę, że to dość uczciwa sytuacja.

/edit/
Dokładnie, łatwo mówić komuś kto w dniu update z miejsca dostanie 140 poziom.
Przeciętny gracz 120 poziom wbija nawet ponad rok, proste mnożenie pokazuje że 150 będzie wbijał 10 lat.
The West tyle nie będzie istniał.
Najwyraźniej nawet proste mnożenie Ciebie przerasta. Czas potrzebny na zdobycie doświadczenia jest zawsze taki sam, niezależnie czy gracz jest w danym momencie na poziomie 20 czy 120. Jak ktoś po 2 latach gry ma taki zapas doświadczenia, który mu pozwoli awansować na 140 poziom, to nowy gracz 140 poziom również zdobędzie po 2 latach (zakładając, że spędził na grze tyle samo czasu i wykonywał takie same czynności), a nie po 10.

Dodatkowo nie wiem, co złego jest w wysokich progach. Nie ma obowiązku zdobycia 150 w ciągu tygodnia, jest to raczej długoterminowy cel i jako taki powinniście go traktować. Ktoś sobie wbije 150 w rok, inny w 3 - lepiej dla niego, będzie przynajmniej miał co robić, a i konkurencja między graczami dłużej się utrzyma.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser30278

Gość
Gość
Najwyraźniej nawet proste mnożenie Ciebie przerasta. Czas potrzebny na zdobycie doświadczenia jest zawsze taki sam, niezależnie czy gracz jest w danym momencie na poziomie 20 czy 120. Jak ktoś po 2 latach gry ma taki zapas doświadczenia, który mu pozwoli awansować na 140 poziom, to nowy gracz 140 poziom również zdobędzie po 2 latach (zakładając, że spędził na grze tyle samo czasu i wykonywał takie same czynności), a nie po 10.

Dodatkowo nie wiem, co złego jest w wysokich progach. Nie ma obowiązku zdobycia 150 w ciągu tygodnia, jest to raczej długoterminowy cel i jako taki powinniście go traktować. Ktoś sobie wbije 150 w rok, inny w 3 - lepiej dla niego, będzie przynajmniej miał co robić, a i konkurencja między graczami dłużej się utrzyma.

Czy wszyscy na tym forum z rangą jako obowiązek traktują obrażanie graczy?
Żenada panowie.
Co do tematu tradycyjnie brak zrozumienia, jasne że czas jest taki sam tylko ciekawe czy gracze z topki by się równie cieszyli gdyby skasować im zgromadzony exp i kazać wbijać normalnie?
Jestem pewien że wielu graczy wolałby wbijać 10 milionów expa na 150 poziom a w zamian skasować nadwyżkę graczy z topki ale to nie przejdzie, wystarczy spojrzeć jaki płacz był przy wprowadzeniu paragrafu 18.
Przy okazji, zgromadzenie exp na 140 poziom to bardziej kwestia 4-5 lat gry a nie 2.
A te przerysowania sobie darujcie, nie chodzi o tydzień tylko więcej lat niż ta w gra w ogóle ma.
 

Ponury.Grabarz

Elitarny tester
Przy okazji, zgromadzenie exp na 140 poziom to bardziej kwestia 4-5 lat gry a nie 2.
A te przerysowania sobie darujcie, nie chodzi o tydzień tylko więcej lat niż ta w gra w ogóle ma.

2 lata na 140 lvl bez problemu starczą. Zobacz sobie na exp topki na huronie i dakocie. Bez problemu kilka osób łapie się na 140 lvl. I nie wyglądają na zbieraczy jagódek ... a światy mają z 2-3 lata ...
Nie chce ci się zbierać expa na 150 lvl? To masz problem. Decyzje inno na temat gry są nieodwracalne.

Widzę, że większość robi ból czterech liter o prace 15 sec. Zanim zajrzycie do gry na becie polecam forum (i pewną maść).

Większość osób chciała podniesienie lvl o większy to teraz ma. Nikt go nie wbija za szybko, a cierpliwość będzie potrzebna (w końcu ...)
 

DeletedUser14107

Gość
Gość
@2x up Heh, żenadą dla mnie jest traktowanie kogoś z wyższą rangą [admin, support, pomocną dłoń] jak zaborcę, który robi wszystko by nas, mówiąc kolokwialnie, udupić. Jeśli pomysł z expem Ci się nie podoba - zapraszam tutaj, bo forum pl jest głównie od informowania.

Jeszcze odnośnie wspomnianych przeklętych 20kk expa. Kiedyś poziom 78 był połową do 99, teraz połową jest 122.

Skasować zgromadzony exp... czyli narzekać na niesprawiedliwość rzucając kontrargument większej niesprawiedliwości. Ukarzmy grających aktywnie!

Teraz żeby założyć nowe błyszczące buty czy zrobić nowego questa będzie trzeba się napocić, a ja znów z niedowierzaniem będę patrzał na ludzi mających poziom wyższy od mojego.

Btw. Również czekam na urozmaicenia pojedynków, choć nie sądzę żeby teraz był jakiś zastój. Zwłaszcza po zimowej wyprzedaży gdzie orkowie wyrośli jak grzyby po deszczu. Jedynie sam mechanizm wymaga zmiany, prędkiej zmiany, mniej losowości, a więcej umiejętności [więcej niż obecnie na fortach, gdzie skille też niewiele działają].
Instancje wydają się alternatywą między pojedynkami, a bitwami. Zobaczymy jak wypadnie ich 'trudność' oraz wynagrodzenie.
 

DeletedUser23283

Gość
Gość
...
Co do tematu tradycyjnie brak zrozumienia, jasne że czas jest taki sam tylko ciekawe czy gracze z topki by się równie cieszyli gdyby skasować im zgromadzony exp i kazać wbijać normalnie?
Jestem pewien że wielu graczy wolałby wbijać 10 milionów expa na 150 poziom a w zamian skasować nadwyżkę graczy z topki ale to nie przejdzie, wystarczy spojrzeć jaki płacz był przy wprowadzeniu paragrafu 18.
Przy okazji, zgromadzenie exp na 140 poziom to bardziej kwestia 4-5 lat gry a nie 2.
A te przerysowania sobie darujcie, nie chodzi o tydzień tylko więcej lat niż ta w gra w ogóle ma.

No to ja chyba również nie rozumiem twojego toku rozumowania? A w jaki to sposób wbili ci gracze z topki tego expa?
Rozumiem że przez te kilka lat (daje swój własny przykład z s11) ja tylko w magiczny sposób nabijałem expa którego teraz wg ciebie nie powinienem mieć?
 

KozaK69

Elitarny Tester
Jeszcze odnośnie wspomnianych przeklętych 20kk expa. Kiedyś poziom 78 był połową do 99, teraz połową jest 122.
Mały błędzik - połowa jest (będzie) ok. 142 lvl.
Dzięki temu będąc w połowie drogi do max lvla, gracz będzie miał tylko 8 cech i 24 umiejki mniej, a co za tym idzie przysłowiowa "przepaść" będzie nieco mniejsza niż dawniej.

@Down
Prawda :) Nie ma sensu zastanawiać się nad szczegółami, bo dokładne ilości expa są cały czas otwartą sprawą.
Mam jednak nadzieję, że za mocno się to nie zmieni. 20kk to całkiem ładna liczba ;)
 
Ostatnia edycja:

DeletedUser14107

Gość
Gość
No masz, a myślałem, że będę chociaż na półmetku po odblokowaniu poziomów :D

Zresztą, dywagujemy nad wersją beta. W przyszłym tygodniu mają odbyć się rozmowy na wysokim szczeblu. Jedno jest pewne - to dobra i potrzebna zmiana.
 
Status
Zamknięty.
Do góry