Raport The West 1/2014

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser1170
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser22861

Gość
Gość
ciekawe czy gracze z topki by się równie cieszyli gdyby skasować im zgromadzony exp i kazać wbijać normalnie?
Jestem pewien że wielu graczy wolałby wbijać 10 milionów expa na 150 poziom a w zamian skasować nadwyżkę graczy z topki ale to nie przejdzie

Jesteś w stanie wytłumaczyć sens kasacji doświadczenia osobom, które poświęciły swój czas na jego zdobycie; mógłbyś podać kilka lub chociaż jeden, konkretny argument, dlaczego? Niby z jakiej racji doświadczenie zdobywane przez przodujących graczy miałoby zostać skasowane? Każdy poświęcił na zdobycie pkt doświadczenia odpowiedni czas, tak samo odpowiedni czas będzie trzeba poświęcić żeby osiągnąć 150 poziom. Jeśli ktoś do tej pory nie zdobył 120. poziomu to znaczy, że najwidoczniej poświęca mniej czasu na grę aniżeli osoby, które są wyżej w rankingu - i z taką koncepcją też prawdopodobnie został stworzony pułap na osiągnięcie 150 poziomu. Osoby, które poświęcają nieco więcej czasu na grę, będą szybciej wbijały poziomy. Tu absolutnie nie chodzi o to, aby wbić z automatu 150 poziom.

Nie rozumiem tej negacji ze strony niektórych osób.

Mogłabym przypuszczać, iż potencjalnymi graczami, którym się pomysł nie spodobał, są osoby nieposiadające 120 poziomu (?) . ;)
 

DeletedUser5603

Gość
Gość
Te 20kk wydają się wielkie ale wcale takie nie są. Na samym bonusie dziennej aktywności na wyższych levelach będzie wpadało tygodniowo ponad 100k expa ( jeśli oczywiście nic się nie zmieni w tej kwestii). I z każdym levelem ta wartość będzie lawinowo rosła. W dwa lata samym logowaniem wbije się połowa max. expa. Do tego dochodzą dropy napojów z expem z cyrku ( mam ich niezłą kolekcję). Tam 1% to będą tysiące expa. Do tego nowe prace, na pewno niektóre dość atrakcyjne expowo. Więc spokojnie, wszystko jest do wbicia. Szybko nie będzie ale 150 level to nie jest jakiś nieosiągalny cel.
 

DeletedUser30278

Gość
Gość
2 lata na 140 lvl bez problemu starczą. Zobacz sobie na exp topki na huronie i dakocie. Bez problemu kilka osób łapie się na 140 lvl. I nie wyglądają na zbieraczy jagódek ... a światy mają z 2-3 lata ...
Nie chce ci się zbierać expa na 150 lvl? To masz problem. Decyzje inno na temat gry są nieodwracalne.

Widzę, że większość robi ból czterech liter o prace 15 sec. Zanim zajrzycie do gry na becie polecam forum (i pewną maść).

Większość osób chciała podniesienie lvl o większy to teraz ma. Nikt go nie wbija za szybko, a cierpliwość będzie potrzebna (w końcu ...)

Kluczowa sprawa - kilka osób.
A ile osób gra ten czas na dakocie?
Wyciągnijmy z nich średnią i będzie sensowniej oceniać.
Pamiętajcie że ja mówię o przeciętnych graczach a nie topce.

I proszę was zacznijcie czytać ze zrozumieniem, nigdzie nie pisałem że 20 milionów to za dużo, choćbym wbijał to 5 lat to mi to pasuje.
Ale po co obniżać exp za 15 sekundowe prace to naprawdę nie mam pojęcia, to zmieni tylko tyle że utrudni grę osobom które się nie pojedynkują i nie chodzą na forty.
Co do samego podniesienia według mnie można wprowadzić nieograniczony poziom według tego nowego wzoru na exp i tak nikt nigdy nie doszedłby nawet do 170 a przynajmniej gracze z topki przestaliby jęczeć że nie mają co robić.

No to ja chyba również nie rozumiem twojego toku rozumowania? A w jaki to sposób wbili ci gracze z topki tego expa?
Rozumiem że przez te kilka lat (daje swój własny przykład z s11) ja tylko w magiczny sposób nabijałem expa którego teraz wg ciebie nie powinienem mieć?

Faktycznie nie rozumiesz.
Nigdzie nie mówię że macie go niesprawiedliwie, stwierdzam fakt że osoby grające od lat mówią o tym ile wbijać się będzie 150 poziom.
Skoro nie rozumiecie narzekań to zróbcie nową postać i wbijcie nią od zera 150 poziom, wtedy zauważycie że 20 milionów to jednak dużo.

Jesteś w stanie wytłumaczyć sens kasacji doświadczenia osobom, które poświęciły swój czas na jego zdobycie; mógłbyś podać kilka lub chociaż jeden, konkretny argument, dlaczego? Niby z jakiej racji doświadczenie zdobywane przez przodujących graczy miałoby zostać skasowane? Każdy poświęcił na zdobycie pkt doświadczenia odpowiedni czas, tak samo odpowiedni czas będzie trzeba poświęcić żeby osiągnąć 150 poziom. Jeśli ktoś do tej pory nie zdobył 120. poziomu to znaczy, że najwidoczniej poświęca mniej czasu na grę aniżeli osoby, które są wyżej w rankingu - i z taką koncepcją też prawdopodobnie został stworzony pułap na osiągnięcie 150 poziomu. Osoby, które poświęcają nieco więcej czasu na grę, będą szybciej wbijały poziomy. Tu absolutnie nie chodzi o to, aby wbić z automatu 150 poziom.

Nie rozumiem tej negacji ze strony niektórych osób.

Mogłabym przypuszczać, iż potencjalnymi graczami, którym się pomysł nie spodobał, są osoby nieposiadające 120 poziomu (?) . ;)

1. To tylko przykład, wyobraźcie sobie sytuację w której trzeba wbijać te 20 mln bo gracze z topki wyraźnie widzą tylko o siebie. "Ja wbiję 150 ale niech będzie jak najtrudniej żeby czasem jakiś nowy gracz tego nie wbił, muszę czuć się wyjątkowy".
Tak to widzę, wielu mocno oderwało od rzeczywistości po 5 latach gry gdy ma się zrobione każde osiągnięcie.
2. A może ktoś nie zdobył 120 poziomu bo nie gra 5 lat? Ja tu mówię o nowych gracza.
3. Owszem, 120 poziomu nie posiadam. Posiadałem z 5 razy, z nudów kasowałem postacie, zakładałem nowe i tak w kółko. Pewnie dlatego bardziej od innych starych graczy dostrzegam perspektywę gry od zera.

Te 20kk wydają się wielkie ale wcale takie nie są. Na samym bonusie dziennej aktywności na wyższych levelach będzie wpadało tygodniowo ponad 100k expa ( jeśli oczywiście nic się nie zmieni w tej kwestii). I z każdym levelem ta wartość będzie lawinowo rosła. W dwa lata samym logowaniem wbije się połowa max. expa. Do tego dochodzą dropy napojów z expem z cyrku ( mam ich niezłą kolekcję). Tam 1% to będą tysiące expa. Do tego nowe prace, na pewno niektóre dość atrakcyjne expowo. Więc spokojnie, wszystko jest do wbicia. Szybko nie będzie ale 150 level to nie jest jakiś nieosiągalny cel.

Nie liczyłbym tego na wartościach tylko na %.
W 2 lata owszem, będzie połowa ale poziomu tzn. 134 lvl, do 10 mln expa jeszcze daleko.
Ale masz rację, samym dziennym logowaniem poziom, 120-150 wbije się w 1500 dni, to bardzo wiele skraca.
Tylko trochę absurdalnie wychodzi że więcej expa będzie dawało samo logowanie się niż prace.
Z tym napojami z cyrku nie przesadzałbym, sam zbieram je od samego początku i na większości światów mam ich 10-15 co da w sumie 30-50% expa.
Wykorzystane na 149 poziomie to bardzo dużo ale to w końcu tylko pół poziomu.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Trochę dziwne te zagrywki Inno, najpierw bardzo przyśpieszyli grę, a teraz chcą ją drastycznie wydłużyć naraz podwyższyć limit lvl i zmniejszyć exp z 15s. Akurat mnie się to podoba bo lubię mieć zabawę przez jak najdłuższy czas, może Niemcy w końcu do tego doszli,że tak jest lepiej.
 

DeletedUser23283

Gość
Gość
Boski troszkę dziwne te twoje pretensje. Mam nową postać na jica i na każdym nowo pojawiającym się świecie zazwyczaj tworzę postać od zera (no niestety inaczej się nie da :gwizd: ) każda postać utworzona była od zera i każdy wbijał expa tak samo. Więc czemu w twoim mniemaniu nagle ci co mają 120 lvl i + ileś tam expa mieli by nagle go stracić? Przecież to jest dopiero niesprawiedliwe a nie to że dostaną wyższy poziom za expa którego normalnie zdobyli. Chyba że nie rozumiem twojego pojęcia normalności. Sam nie jestem jakimś graczem który wydaje całą masę bryłek. Ot zdarza się że raz na rok kupie sobie troszkę jak mi zabraknie na premkę postaci. A np na s11 jestem w moim odczuciu w tej tak przez ciebie nazwanej "topce" (chociaż to określenie może być bardzo względne). Na jica nowo utworzonym świecie wydałem na "expienie" może ze 100 bryłek a również nie odstaje jakoś strasznie od tej "topki" na iro bez wydawania bryłek jestem w top 150. I wg mnie nie potrzeba jakoś bardzo expic żeby być top coś tam. Natomiast nie uważam również że jakiekolwiek zabieranie expa miałoby w czymś pomóc.
Twierdzisz że danie 170 poziomu którego nikt by nie wbił było by rozwiązaniem lepszym. Wg mnie np nie. Jak jest jakiś określony cel łatwiej do niego dążyć. Natomiast to czy ktoś jest pierwszy czy 20 w rankingu nie jest powiązanie z poziomem postaci.
I na końcu (może troszkę nie po kolei te twoje argumenty staram się podważyć) o uśrednieniu osób z dakoty. Nie da się czegoś takiego zrobić. A czemu? Przykład z każdego świata od momentu otwarcia loterii. Postaci z poziomami 1-20;30 jest najwięcej. Pojawiają się przy okazji każdej loterii jak grzyby po deszczu. Tutaj jest chyba mowa o osobach które grają w miarę aktywnie i chcą wbić ten 150 poziom, no bo rzeczywiście logując się raz na 3 miesiące jak jest loteria to możliwość wbicia tego poziomu jest naprawdę nierealna.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Podniesienie lvl +
20 kk pd +
zmiana expa za prace 15 sek wielki -
Podniesienia lvl z tak wysokim progiem jest bardzo dobre, ale zmiana nagradzania 15 sek prac nie ma sensu. To zbyt utrudni grę nowym graczom i doprowadzi do czegoś czego IG nie chcę czyli końca TW, bo bez nowych graczy nie ma hajsu logiczne. Dlatego powinniście zaniechać zmian nagród prac 15 sek.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Mogę prosić o rozpisanie obliczeń?
Wychodzi prawie 20k expa na dzień, najlepsze prace dają nieco ponad 100 xp/15s i to tylko do spadku motywacji.

Expa masz więcej jak chodzisz na srebrne prace i korzystasz ze śpiworów.

yaayy - zdobycie 150 poziomu, to nie jest 'nieco' więcej czasu, niż osiągnięcie poziomu 120. To ponad 10xkrotnie więcej czasu. A licząc, że będą zmiany w pracach 15 sekundowych, to szczerze życzę wytrwałości :)
I nie, przeciw takim zmianom nie są osoby, które nie mają 120 lvl.
 

DeletedUser23275

Gość
Gość
Ja cieszę się, że zostanie podniesiony maksymalny poziom jak i że trzeba bedzie zdobyc te 20kk expa. ::P:

Obserwowałem też topkę na nowym świecie i to jak szybko przy samozaparciu można wbić 120 lvl. :&:

Sam jestem graczem z tzw. topki, chociaż nie daje aby ta gra kradła mój czas dlatego nie pojedynkuje się i od dawana nie uczestniczę w walkach fortowych, które pochłaniają całe.
Obecny system pojedynków jest dziwny pif paf , ale dla mnie problem pojedynków polega na poziomie pojedynków i topce, bo jak już tam pojawisz to nie masz odwrotu.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Zmiana wynagradzania za prace 15s jest bardzo dobra ::D: dzięki temu wszyscy gracze mogą zdobywać expa na pracach. Teraz mocno uprzywilejowani są gracze, którzy mają mnóstwo wolnego czasu. Jak przyjdzie wiosna i lato, to może dzięki tej zmianie mniej ludzi zrezygnuje z TW ::):
Dla mnie jest to wielki powrót do korzeni TW, gdy można było ustawić kolejkę prac i robić coś bardziej pożytecznego od siedzenia przed komputerem :I:
 

DeletedUser

Gość
Gość
Jest to dużą wada, ponieważ teraz jedyna opcja expienia to uwaga. uwaga ... tak zgadliście FORTY i jeśli chcą tak to zmienić to niech dodadzą opcję 8 godzinnej pracy to wtedy nie ma problemu. Do tej pory liczyły się 2 rzeczy forty oraz prace (tzw. jagodziarze), a pojedynki jak sami wiecie leża. Po aktualce liczyć się będą tylko forty. Więc naprawdę w tym pomyśle ze zmianą wynagrodzeń nie ma żadnego + tylko 100% -
 

Ponury.Grabarz

Elitarny tester
Jest to dużą wada, ponieważ teraz jedyna opcja expienia to uwaga. uwaga ... tak zgadliście FORTY i jeśli chcą tak to zmienić to niech dodadzą opcję 8 godzinnej pracy to wtedy nie ma problemu. Do tej pory liczyły się 2 rzeczy forty oraz prace (tzw. jagodziarze), a pojedynki jak sami wiecie leża. Po aktualce liczyć się będą tylko forty. Więc naprawdę w tym pomyśle ze zmianą wynagrodzeń nie ma żadnego + tylko 100% -

Pff forty formą expienia? Proszę cię ... 4.5k expa 2x dziennie max na starych światach. Z pojedynków na wyższym lvlu bez problemu poleci po 4k expa. I na wyższych lvlach to była najlepsza forma na exp. Teraz to te 15 sec prace, które są wszędzie ... Czas chyba to zmienić, bo gra stałą się za łatwa.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Jest to dużą wada, ponieważ teraz jedyna opcja expienia to uwaga. uwaga ... tak zgadliście FORTY i jeśli chcą tak to zmienić to niech dodadzą opcję 8 godzinnej pracy to wtedy nie ma problemu. Do tej pory liczyły się 2 rzeczy forty oraz prace (tzw. jagodziarze), a pojedynki jak sami wiecie leża. Po aktualce liczyć się będą tylko forty. Więc naprawdę w tym pomyśle ze zmianą wynagrodzeń nie ma żadnego + tylko 100% -

Jest opcja 8 godzinnej pracy ::)): premka automatyzacja
 

DeletedUser30278

Gość
Gość
Pff forty formą expienia? Proszę cię ... 4.5k expa 2x dziennie max na starych światach. Z pojedynków na wyższym lvlu bez problemu poleci po 4k expa. I na wyższych lvlach to była najlepsza forma na exp. Teraz to te 15 sec prace, które są wszędzie ... Czas chyba to zmienić, bo gra stałą się za łatwa.

Najpierw piszesz że z fortu wyciągniesz 9k expa i to mało a potem że prace 15 s to najlepsza forma expienia?
Wyciągnij 9k z tych prac to ci pogratuluję.
Naprawdę mam wrażenie że na 15 s prace narzekają ci którzy z nich nie korzystają i wydaje im się że na nich wbijasz po 100k expa dziennie.
 

Ponury.Grabarz

Elitarny tester
Najpierw piszesz że z fortu wyciągniesz 9k expa i to mało a potem że prace 15 s to najlepsza forma expienia?
Wyciągnij 9k z tych prac to ci pogratuluję.
Naprawdę mam wrażenie że na 15 s prace narzekają ci którzy z nich nie korzystają i wydaje im się że na nich wbijasz po 100k expa dziennie.

To mylisz się ;) Bo ja z nich nie korzystam, robię tylko powtarzalne zadania ... Ale bez problemu widzę ich skutek. Kolega zarobił 2kk na iro poprzez jicarille (przelewy i prace 15s). 120 lvle na jicarilli w miesiąc, wyciągnięcie 9k z tych prac to nic. W końcu to pikuś, ale nie każdy rozumie, że 15 sec prace doprowadziły the westa do tego, że ta gra jest zbyt prosta ...
Dla mnie najlepszą formą expienia są pojedynki. Na moim poziomie 4k expa za 1 pojedynek, czasem 4.5k. Awansowałem chyba w rankingu o 50 miejsc w górę dzięki nim ...

@Edit
Uzależniliście się od tych prac jak narkoman od narkotyków, a ta aktualizacja to przymusowy odwyk :v

@Down
Mój kolega tylko zarobił. O expie to mówię ogólnie. Czy ty w ogóle widziałeś topke na jicarilli? Widziałeś co się dzieje na innych światach? 2kk expa w 2-3 miesiace ... u mnie na świecie. Wszystko z 15 sec prac. Btw bob na 120 lvl do expa to nie jest najlepszy pomysł ... Full budowanie sprawdza się tylko do pewnego poziomu.
 
Ostatnia edycja:

DeletedUser

Gość
Gość
To ten twój kolega musi grać na premce energii i dropu, wspomagacz ze sklepu i grac cały dzień, ponieważ bez tych rzeczy dla przykładu na BOBIE da się 5k expa dziennie.
 

DeletedUser30278

Gość
Gość
To mylisz się ;) Bo ja z nich nie korzystam, robię tylko powtarzalne zadania ... Ale bez problemu widzę ich skutek. Kolega zarobił 2kk na iro poprzez jicarille (przelewy i prace 15s). 120 lvle na jicarilli w miesiąc, wyciągnięcie 9k z tych prac to nic. W końcu to pikuś, ale nie każdy rozumie, że 15 sec prace doprowadziły the westa do tego, że ta gra jest zbyt prosta ...
Dla mnie najlepszą formą expienia są pojedynki. Na moim poziomie 4k expa za 1 pojedynek, czasem 4.5k. Awansowałem chyba w rankingu o 50 miejsc w górę dzięki nim ...

@Down
Mój kolega tylko zarobił. O expie to mówię ogólnie. Czy ty w ogóle widziałeś topke na jicarilli? Widziałeś co się dzieje na innych światach? 2kk expa w 2-3 miesiace ... u mnie na świecie. Wszystko z 15 sec prac. Btw bob na 120 lvl do expa to nie jest najlepszy pomysł ... Full budowanie sprawdza się tylko do pewnego poziomu.

Tobie się wydaje że te 120 lvle w miesiąc to wbiły na pracach?::DD:
Być może tylko przy okazji wydali tysiące bryłek na odnawianie energii i motywacji.
Ja w przeciwieństwie do ciebie gram właśnie tą metodą na Jica i mam 70 poziom wydając koło 200 energii dziennie na pracach 15 s, doskonale wiem ile się z tego wyciąga, 5k to norma, 10k bez dopalaczy przekroczyć bardzo trudno.
Żeby wbić 120 poziom w miesiąc musiałby dziennie wbijać 60k expa?
Rozdanie umiejek nie ma tu znaczenia, choćby miał dostępne wszystkie prace i wydał dziennie 260 energii (tak żeby w każdej robić na motywacji 75+) to zdobyłby 13-15k w dzień.
Bajki opowiadasz i tyle, sam zresztą przyznajesz że pojedynki to dużo lepsze źródło expa to może skoro za szybko wbija się level obniżmy exp z pojedynków?
Tak jak mówiłem, narzekają ci którzy o pracach 15 s pojęcia nie mają.
Weź kalkulator, policz a potem się wypowiadaj.
 

DeletedUser

Gość
Gość
120 lvle na jicarilli w miesiąc, wyciągnięcie 9k z tych prac to nic. W końcu to pikuś, ale nie każdy rozumie, że 15 sec prace doprowadziły the westa do tego, że ta gra jest zbyt prosta ...


i Ty myślisz, że 120 lvl w miesiąc to może bez bryłek ?? albo tylko z szybszą regeneracją?? Nigdy w życiu.

Napisz ile osób zdobyło ten poziom w miesiąc, i ilu jest graczy na jicarili.
 

DeletedUser30913

Gość
Gość
to podniesienie lvlu jest TYLKO z mysla o starych graczach, dlaczego?? bo maja wbite duuuzo expa, jesli np gracze juz mieli ponad 20kk expa to progi jeszcze bardziej by zwiekszyli.....


a co z graczami co teraz zaczynaja?? mowicie ze za kilka lat wbija ten 150 , do tego czasu gra upadnie a jak jakims cudem nie to znowu progi zostaną podniesione o kolosalne liczby..


ja osobiscie wrocilem do aktywnej gry okolo 6-7 msc temu i mam wbite 1kk expa czyli 1/20 tego co ma byc... wiem ,zaraz padna posty ze wolno wbijam , wbijam tak jak sie da ,caly czas pojedynki . wiec sorka ale te 20kk sa nie osiagalne dla naprawde duzej czesci osob .


i smiesza mnie posty tych ktorzy tak sie ciesza z tego ze az tyle expa trzeba bo i tak od razu beda mieli okolo 140 lvl

i to dla tych : wbicie od 1 lvl do 100lvl to 1kk expa , to wyobrazcie sobie zeby teraz wbic 20x postac po 100 lvl ,wiem ze to nie to samo ale tyle expa potrzeba ....
 

DeletedUser14107

Gość
Gość
Ahh, a starzy gracze mają cierpieć, bo nowi 'bezbryłkowcy' są ciency jak sik pająka? Lvle są formą dalszej bitwy o ranking, z tą zmianą, że cel jest lepiej widoczny i daje bonusy. Są nowe um i cechy, 20kk expa wymienisz na 30/90 i nie jest to dużo. Gdyby wymóg zmalał do 5kk zaraz byście narzekali, że tworzy się dramatyczna przepaść setek cech między starymi, a nowymi graczami. Do tego ludzie odchodzą! To jest wasz najlepszy argument. Nie wiem jakim hipokrytą czy egoistą trzeba być, aby pisać takie brednie.

Ojcowie wszczepili wam gen komunisty z przesłaniem, że wszystko się należy i nieważne czy gra daje 10 poziomów czy 200 - ważne żebym ja miał maksymalny. Mazel tov.

Kończąc dyskusję... 15sek exp został zmniejszony aby zbalansować wynagrodzenie względem czasu oraz wkładu energii.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser24472

Gość
Gość
Ja Wam powiem czemu część osób nie potrafi wbijać poziomów w miarę szybko.

Bo natworzyliście sobie na każdym świecie kont , część być może jeszcze multi i po prostu nie ogarniacie tego. Pazerność na kasę jest tak duża , że zaślepia niektórym oczy.

Zamiast wbijać exp chodzicie na prace zarobkowe aby tylko kasy nazbierać a potem wymiany po innych światach.

Trzeba było się skupić na 1 lub 2 światach .

A osoby takie jak Jewels niech przestaną narzekać , niby jesteś pod pvp a narzekasz na trudności w zdobyciu expa. Przecież w pojedynkach najszybciej wbijasz doświadczenie. A że część osób mieni się pojedynkowiczem a nie ogarnia tego to już inna sprawa.

Jakoś fortowcy dają sobie radę . A dlaczego ? BO potrafią zorganizować sobie wszystko i potrafią być w czołówce zawsze.
 
Status
Zamknięty.
Do góry