2 lata na 140 lvl bez problemu starczą. Zobacz sobie na exp topki na huronie i dakocie. Bez problemu kilka osób łapie się na 140 lvl. I nie wyglądają na zbieraczy jagódek ... a światy mają z 2-3 lata ...
Nie chce ci się zbierać expa na 150 lvl? To masz problem. Decyzje inno na temat gry są nieodwracalne.
Widzę, że większość robi ból czterech liter o prace 15 sec. Zanim zajrzycie do gry na becie polecam forum (i pewną maść).
Większość osób chciała podniesienie lvl o większy to teraz ma. Nikt go nie wbija za szybko, a cierpliwość będzie potrzebna (w końcu ...)
Kluczowa sprawa - kilka osób.
A ile osób gra ten czas na dakocie?
Wyciągnijmy z nich średnią i będzie sensowniej oceniać.
Pamiętajcie że ja mówię o przeciętnych graczach a nie topce.
I proszę was zacznijcie czytać ze zrozumieniem, nigdzie nie pisałem że 20 milionów to za dużo, choćbym wbijał to 5 lat to mi to pasuje.
Ale po co obniżać exp za 15 sekundowe prace to naprawdę nie mam pojęcia, to zmieni tylko tyle że utrudni grę osobom które się nie pojedynkują i nie chodzą na forty.
Co do samego podniesienia według mnie można wprowadzić nieograniczony poziom według tego nowego wzoru na exp i tak nikt nigdy nie doszedłby nawet do 170 a przynajmniej gracze z topki przestaliby jęczeć że nie mają co robić.
No to ja chyba również nie rozumiem twojego toku rozumowania? A w jaki to sposób wbili ci gracze z topki tego expa?
Rozumiem że przez te kilka lat (daje swój własny przykład z s11) ja tylko w magiczny sposób nabijałem expa którego teraz wg ciebie nie powinienem mieć?
Faktycznie nie rozumiesz.
Nigdzie nie mówię że macie go niesprawiedliwie, stwierdzam fakt że osoby grające od lat mówią o tym ile wbijać się będzie 150 poziom.
Skoro nie rozumiecie narzekań to zróbcie nową postać i wbijcie nią od zera 150 poziom, wtedy zauważycie że 20 milionów to jednak dużo.
Jesteś w stanie wytłumaczyć sens kasacji doświadczenia osobom, które poświęciły swój czas na jego zdobycie; mógłbyś podać kilka lub chociaż jeden, konkretny argument, dlaczego? Niby z jakiej racji doświadczenie zdobywane przez przodujących graczy miałoby zostać skasowane? Każdy poświęcił na zdobycie pkt doświadczenia odpowiedni czas, tak samo odpowiedni czas będzie trzeba poświęcić żeby osiągnąć 150 poziom. Jeśli ktoś do tej pory nie zdobył 120. poziomu to znaczy, że najwidoczniej poświęca mniej czasu na grę aniżeli osoby, które są wyżej w rankingu - i z taką koncepcją też prawdopodobnie został stworzony pułap na osiągnięcie 150 poziomu. Osoby, które poświęcają nieco więcej czasu na grę, będą szybciej wbijały poziomy. Tu absolutnie nie chodzi o to, aby wbić z automatu 150 poziom.
Nie rozumiem tej negacji ze strony niektórych osób.
Mogłabym przypuszczać, iż potencjalnymi graczami, którym się pomysł nie spodobał, są osoby nieposiadające 120 poziomu (?) .
1. To tylko przykład, wyobraźcie sobie sytuację w której trzeba wbijać te 20 mln bo gracze z topki wyraźnie widzą tylko o siebie. "Ja wbiję 150 ale niech będzie jak najtrudniej żeby czasem jakiś nowy gracz tego nie wbił, muszę czuć się wyjątkowy".
Tak to widzę, wielu mocno oderwało od rzeczywistości po 5 latach gry gdy ma się zrobione każde osiągnięcie.
2. A może ktoś nie zdobył 120 poziomu bo nie gra 5 lat? Ja tu mówię o nowych gracza.
3. Owszem, 120 poziomu nie posiadam. Posiadałem z 5 razy, z nudów kasowałem postacie, zakładałem nowe i tak w kółko. Pewnie dlatego bardziej od innych starych graczy dostrzegam perspektywę gry od zera.
Te 20kk wydają się wielkie ale wcale takie nie są. Na samym bonusie dziennej aktywności na wyższych levelach będzie wpadało tygodniowo ponad 100k expa ( jeśli oczywiście nic się nie zmieni w tej kwestii). I z każdym levelem ta wartość będzie lawinowo rosła. W dwa lata samym logowaniem wbije się połowa max. expa. Do tego dochodzą dropy napojów z expem z cyrku ( mam ich niezłą kolekcję). Tam 1% to będą tysiące expa. Do tego nowe prace, na pewno niektóre dość atrakcyjne expowo. Więc spokojnie, wszystko jest do wbicia. Szybko nie będzie ale 150 level to nie jest jakiś nieosiągalny cel.
Nie liczyłbym tego na wartościach tylko na %.
W 2 lata owszem, będzie połowa ale poziomu tzn. 134 lvl, do 10 mln expa jeszcze daleko.
Ale masz rację, samym dziennym logowaniem poziom, 120-150 wbije się w 1500 dni, to bardzo wiele skraca.
Tylko trochę absurdalnie wychodzi że więcej expa będzie dawało samo logowanie się niż prace.
Z tym napojami z cyrku nie przesadzałbym, sam zbieram je od samego początku i na większości światów mam ich 10-15 co da w sumie 30-50% expa.
Wykorzystane na 149 poziomie to bardzo dużo ale to w końcu tylko pół poziomu.