Pomysł jest dobry, w trakcie jego analizy pojawiło sie wiele dodatkowych propozycji i zrobiło się mało przejrzyście dlatego zebrałem wszystkie uwagi do kupy i proponuje takie rozwiązania:
1. W każdy [lub co drugi poniedziałek] serwer losuje miasto w którym w najbliższą Niedziele o 20.00 rozpocznie się turniej. Po czym wysyła o tym automatycznie wiadomość wszystkim graczom.
2. Aby zapisać się na turniej należy kliknąć na to miasto i w banku wpłacić "Opłatę wpisową na turniej" w wysokości 100$", opłata bankowa w zależności od poziomu banku trafia do kasy miasta na jego rozbudowę itp itd.
3. Aby wziąć udział w turnieju należy przybyć do miasta przed rozpoczęciem turniej [Nie ma potrzeby być wtedy online wystarczy że nasza postać zostanie tam wysłana i dotrze na czas]
4. Wszyscy którzy przybędą zapisują się do 4 Grupy według poziomu postaci [grup może być więcej jeśli tak zadecydują programiści].
GRUPA 1: do 50poziomu postaci
GRUPA 2: do 75poziomu postaci
GRUPA 3: do 100poziomu postaci
GRUPA 4: powyżej 100 poziomu postaci
Będzie też 5 specjalna grypa tzw. GRUPA OTWARTA, do której może zapisać się każdy bez względu na poziom postaci i pojedynków, ale wiadomo w tej kategorii największe szanse mają ludzie z wysokimi levelami ale przy odrobinie szczęścia i słabszy może wygrać tą GRUPĘ OTWARTĄ.
W GRUPIE OTWARTEJ wysokość nagród, kasy, expa i punktów turniejowych jest o 50% większa.
5. Pojedynki odbywają się metodą pucharową tzn: wygrany awansuje dalej.
Po przybyciu do miasta gdzie odbywa się turniej o wyznaczonej godzinie serwer automatycznie losuje pary i w odpowiednim oknie pokazuje nam z kim czeka nas najbliższy pojedynek, jednocześnie odlicza się czas do pojedynku 2 minuty.
Wszystkie pary pojedynkowiczów walczą w tej samej chwili.
Po każdym pojedynku mamy 1minute na eventualne zmiany w ekwipunku. W tym czasie server losuje nam kolejnego konkurenta i pokazuje z kim bedziemy walczyć, od tego momentu znowu odliczane są 2 minuty do pojedynku.
Do kolejnej rundy awansuje ten kto zadał więcej obrażeń lub ten kto po prostu przeżył;]
Dzięki takiemu sposobowi nawet jak przybędzie 1000 graczy to cały turniej trwać będzie max 30-40 minut. A im mniej graczy tym turniej krótszy.
Jeśli w danej rundzie liczba graczy jest nieparzysta i nie ma dla nas przeciwnika to dostajemy tzw wolny los i automatycznie awansujemy do kolejnej rundy.
6. Nie ma ograniczeń w tym ile kto ma jakiej umiejętności czy sprawności bo nawet jak ktoś ma 12k hp to co z tego skoro ktoś kto ma 1k hp zada mu więcej obrażeń i ten koks odpadnie w pierwszej rundzie;]]]]]]]]
7. Za każdy wygrany pojedynek gracz dostaje punkty expa liczone na tych samych zasadach co podczas tradycyjnych pojedynków.
Ponadto 3 pierwsze osoby otrzymują nagrody pieniężne i dodatkowy exp ustalony przez administrację.
Dodatkowo każde zwycięstwo w pojedynku na turnieju to 2punkty turniejowe.
Osoba w danej grupie która zajęła :
1 miejsce otrzymuje dodatkowo 15 pkt turniejowych
2 miejsce 10 pkt turniejowych
3 miejsce 5 pkt turniejowych
Będą się one liczyć na koniec roku gdyż wtedy odbędzie się finałowy turniej w każdej GRUPIE na, który dostaje się po 60 osób z największą ilością punktów turniejowych.
Zwycięzca każdej z GRUP turnieju finałowego oprócz kasy dostaje specjalną nagrodę np: unikatowy WEarp Colt!
Po turnieju finałowym zbieranie punktów turniejowych zaczyna się od nowa od zera;]
TAK PROPONUJĘ TO URZĄDZIĆ;]