pomysł fajny, o ile:
1) turnieje dostępne dla wszystkich klas (na forty może wejść każdy)
2) 3-4 przedziały względem lvl (wszak lvl decyduje o ilości cech i umiejętności do rozdysponowania, poz. poj. nie jest dobry, bo świadczy tylko o ilości odbytych pojedynków, a nie o ilości umiejętności i cech, możliwych do wykorzystania elementach ubioru czy broniach)
3) po każdym pojedynku hp się regeneruje (co z tego, że przejdziesz jakiegoś przeciwnika z dużą stratą hp, jak kolejny od razu Cię omdli; bez regeneracji po kilku pojedynkach wszyscy martwi i nie ma kto walczyć w ćwierćfinałach, półfinałach, finale)
4) przystępowanie do turnieju z własnym hp (w końcu hp zależy od punktów cech i umiejętności, więc jak ktoś daje w hp to nie daje w inne rzeczy np. ma dużo hp to ma mniej uniku czy celowania itp.); jeśli każdy miałby po tyle samo hp początkowego traciłyby na tym osoby, które mają więcej punktów rozdanych w hp, a zyskiwały te, które nie inwestują w hp; wg mnie im bardziej różnorodnie tym lepiej, nie powinno dawać się nikomu przewagi na starcie, każdy powinien mieć równe szanse, równe czyli zależne od jego własnego sposobu rozwijania postaci
5*) do rozwinięcia - brak jakichkolwiek bonusów ze względu na klasę, aby wszyscy mieli równe szanse, bądź wprowadzenie bonusów do tychże turniejów na wzór bonusów klas w walkach fortowych (chodzi mi o samą ideę bonusów, nie mam pomysłu jakie mogłyby one być w każdej klasie)