Version 1.20

  • Rozpoczynający wątek Killerek999
  • Data rozpoczęcia

Co myślisz o tej aktualizacji?

  • Bardzo Dobra

    Głosy: 403 89,8%
  • Nie Podoba Mi Się

    Głosy: 46 10,2%

  • W sumie głosujących
    449
Status
Zamknięty.

DeletedUser11314

Gość
Gość
a co do ataku.
Po założeniu fortu przez wroga, wypowiem im bitwę , to atak rozpoczyna się po 24h od wypowiedzenia?
 

DeletedUser12855

Gość
Gość
Przynajmniej tak mi się zdaje, bo 10 mil na godzinę, to chyba nie 258 % prędkości ... hmm początkowej ?

coz.. 10 mil na godzine.. to bardzo szybko.. a wiec jesli to jest realistyczny czas.. to dokladny.. 100% to ile biegniesz bez konika.. a 258.. to sila konika.. czyli jak bys po miescie czlapal.. 10 mil na godzine.. nie wiem czy dal bys rade tak szybko biegac..

i rozumiem bledy.. ale chyba wersja jest jeszcze pod konstrukcja..
 

DeletedUser

Gość
Gość
Nie wiem czy było ale ktos wie jakie skille odpowiadają w pojedynkach o fortach? I czy bronie do zdobywania fortów korzystaja ze skilla strzelania czy nie?
 

DeletedUser

Gość
Gość
Nie wiem czy było ale ktos wie jakie skille odpowiadają w pojedynkach o fortach?
Po pierwsze w fortach nie ma pojedynków, po drugie te skille są wypisane w Pomocy.
I czy bronie do zdobywania fortów korzystaja ze skilla strzelania czy nie?
Nie korzystają ani ze strzelania ani z siły uderzenia.
 

DeletedUser11314

Gość
Gość
kolejne pytanko
czy duży fort może PRZEJĄĆ miasto nie mające 4180 pkt rozbudowy??
 

DeletedUser

Gość
Gość
ok, kolejne pytanie: co sie dzieje z przynaleznoscia do fortu, gdy opusci sie miasto?
czy jesli to ja zaloze fort, a nastepnie opuszcze miasto to bezpowrotnie strace tytul?
 

DeletedUser

Gość
Gość
Do fortu przynależy miasto nie gracz. Odchodząc z miasta odchodzisz z fortu.
 

DeletedUser11314

Gość
Gość

posty nabijasz?
tylko tyle napisane:
"Jeżeli atakujący wygrają bitwę, to przejmą fort. Poprzedni właściciel nie będzie miał do niego dostępu.
W trakcie bitwy budynki ulegają uszkodzeniu. Jeżeli atakujący stoi na budynku w trakcie bitwy, istnieje szansa, że budynek zostanie uszkodzony lub zniszczony. "

a po pkt rozbudowy nie ma tu mowy..
 

DeletedUser

Gość
Gość
coz.. 10 mil na godzine.. to bardzo szybko.. a wiec jesli to jest realistyczny czas.. to dokladny.. 100% to ile biegniesz bez konika.. a 258.. to sila konika.. czyli jak bys po miescie czlapal.. 10 mil na godzine.. nie wiem czy dal bys rade tak szybko biegac..

i rozumiem bledy.. ale chyba wersja jest jeszcze pod konstrukcja..

10mil na godzinę to 16 kilometrów na godzinę
16 km/h to nie tak szybko średni maratończyk biegnie 20 km/h
 

DeletedUser13360

Gość
Gość
10mil na godzinę to 16 kilometrów na godzinę
16 km/h to nie tak szybko średni maratończyk biegnie 20 km/h

No właśnie o to mi chodzi... Koń bięgnący ( czy co to on tam robi ) 17 km na godzinę ? No niezbyt. Ale mi to nie przeszkadza, bo i tak na to nie patrzę. Liczy się prędkość w grze i tyle :)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Dziwne, wczesniej tego nie zauwazyłem(moze to zbieg okolicznosc że dopiero po aktualizacji)
_________________
 

DeletedUser4139

Gość
Gość
Krat to akurat nie kojarzę, więc się nie wypowiem.

Przycisk opuszczenia fortu jest zdecydowanie w złym miejscu. :D Powinni go przenieść na dół.
 

DeletedUser

Gość
Gość
ciekawe, bo wczoraj ok polnocy patrzylem na profil zablokowanego Tlaloc87 na s7 i zadnych krat nie bylo...

ale wiem dlaczego, dzis winampa upgrade'owalem i pewnie to jedna z nowosci - no bo przeciez to nie sprawka aktualizacji...
 

DeletedUser

Gość
Gość
mi sie zdaje, że krat nie było bo patrzałem ostatnio na zbanowanych
wprowadzili jeszcze zmianę w rankingu(jest przycisk pokazujący miasto na mapie wcześniej go chyba nie było) i w profilu przycisk jest przed nazwą
 
Status
Zamknięty.
Do góry