DeletedUser
Gość
Gość
Dzisiaj pewnie będę miał
*Achmed* utrzyma TOP póki mu motywacja bardzo nie spadnie.
Ja jak miałem 30% to spadłem z TOP 1. Teraz sobie odpocznę od pojedynków, jak będzie 100% motywacji to się na pewno wybiję do TOP 3
no rzeczywiście wojownikh, ostro bijesz - Wygrane pojedynki 13, przegrane pojedynki 11, ulalala, tylko się nie zapędź, ponieważ niedługo nie będziesz miał z kim walczyć, bo wszyscy będą dla Ciebie za słabi...
Ooo widze że prince tutaj rządzi miałem grać ale jak dowiedziałem się że wojownikh tu taki dobry ma być to zrezygnowałem
Wojownikh będe szczery jesteś słabym pojedynkowiczem tylko chwalisz sie sporo a jak dostajesz negatywne opinie to je wywalasz mówisz, że bijesz ludzi z top no ok chociaż wątpie. Może tym Ci sprowokuje do walki he
Ja juz się nie mogę doczekać fortów.Jak dobrze pójdzie, to może za jakieś 10-14 dni moze pojawią sie pierwsze małe forty, założe się, że pierwszy fort będzie Victorii Gold, a pierwsza bitwa - Victoria Gold - Forgotten Saloon(koło 15 styczni na pewno).A wtedy zacznie skutkowac moja taktyka. Wszystko w dowodzeniu i charyzmie, wiec powinienem wymiatac w fortach. Jak tylko w moim mieście wybudują rusznikarza na 3 poziom to zakupie jakiś łuk(zobacze jaki bedzie), uzbieram na kłusaka i będe latał od bitwy do bitwy. A później najlepsze ubraka, lepsza bron. Jak dobrze pójdzie to z expa z fortów będe co chwila nabijał poziomy.
BlackJack, no z taką taktyką to na pewno będziesz wymiatał w fortach...
dawanie tylko w dowo+charyzme pod forty jest nieopłacalne i mało będziesz trafiał i mało unikał, tyle Ci powiem...
aby być naprawdę dobrym w fortach trzeba mieć po równo uniku, celowania i dowodzenia, a nie inwestować tylko w 1
Wykażę jak ważne jest rónomierne rozłożenie tych 5 umiejętności oraz odpowiednie dobranie ubrania.
W walce o fort ważne jest wyłącznie 5 umiejętności.
Dowodzenie jest brane pod uwagę podczas strzelania, a także podczas unikania strzału.
Celowanie jest brane pod uwagę wyłącznie gdy do kogoś strzelamy.
Unik jest brany pod uwagę wyłącznie wtedy, gdy staramy się uniknąć strzału.
Chowanie się jest brane pod uwagę w przypadku obrońców, gdy starają się strzelić, lub uniknąć strzału.
Wytrzymałość jest brana pod uwagę w przypadku atakujących, gdy starają się strzelić, lub uniknąć strzału.
Tak więc przy każdej próbie strzału, lub próbie uniknięcia strzału brane pod uwagę są dokładnie 3 umiejętności.
Bonusy umiejętności
+1 bonus od punktu w górę
+2 bonus od 3 punktów w górę
+3 bonus od 10 punktów w górę
+4 bonus od 23 punktów w górę
+5 bonus od 43 punktów w górę
+6 bonus od 71 punktów w górę
+7 bonus od 108 punktów w górę
+8 bonus od 155 punktów w górę
+9 bonus od 211 punktów w górę
od następnej aktualizacji podczas próby celowania i uniku będą brane pod uwagę również bonusy i kary za sektory specjalne w forcie
Tłumaczę
Wykonam przykładową próbę atakujący strzela - broniący się unika
Porównywane są sumy bonusów z celowanie+dowodzenie+wytrzymałość atakującego do sumy unik+dowodzenie+chowanie się broniącego
atakujący napchał w celowanie 213 pkt, w dowodzeniu ma 0, w wytrzymałości też 0, do tego ubrał się (jak to wielu robi) tak jak do pojedynku, zyskał nieco celowania i uniku, nic poza tym, wracając do tabeli bonusów jego suma to +9 +0 +0 = +9
broniący się rozdał umiejętności typowo pod forty równomiernie, w celowanie 71, w dowodzenie 71, w chowanie się 71, jego suma to +6 +6 +6 = +18
podczas strzału porównujemy: atakujący strzela 9 - 18 broniący unika (jak widać nie ma szans na trafienie)
Podsumowując
Dobre przygotowanie się do bitwy o fort zarówno dla atakującego jak i broniącego się to spore wyzwanie. Trzeba usiąć i przeliczyć sobie bonusy z umiejętności oraz ubrania. Dobrać ubranie tak by zrównoważyć umiejętności potrzebne dla danej sytuacji (atakujemy czy bronimy się). Nie pchać umiejętności tylko w celowanie i unik bo każdy kto ma rozkład równomierny będzie na polu bitwy dwa razy wartościowszy. Przekalkulować tak by w każdej z umiejętności dostać jak największy bonus z tabeli.