Sytuacja na 12 świecie

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser15126
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser182

Gość
Gość
nie chce mi się rozpisywać poprzednicy już to za mnie zrobili lecz ja się pytam dlaczego na innych św robiliście migracje jak była podobna frekwencja lecz bitwy były jako takie a na 12 nie :gwizd:

Ktoś Cię wprowadził w błąd.
Nigdy ilość osób uczestnicząca w bitwach nie była wyznacznikiem do żadnej z migracji, które się odbyły.

Z tego co pamietam i wyczytałem to nijaki gracz o nicku ,,Onufry" napisał że migracja danego świata zależy czy taki świat się utrzymuje czyli zarabia na siebie.

Dokładnie, czyli tak jak wyżej napisałem, ilość walk fortowych nie ma tutaj żadnego wpływu.
Liczy się liczba aktywnych graczy i czy świat jest rentowny.

@Mumin
Ja wiem, że Ty się znasz na wszystkim najlepiej, ale nie wiem czy pamiętasz czas, gdy graczy było prawie 300K. Zostawienie takiej ilości na kilku światach spowodowałby tylko to, że lag by był taki, że by się nie dało grać. Wtedy zapewne jako jeden z pierwszych byś narzekał, że co to za gra, gdzie nie da się grać :D
Idź popatrz co ile teraz nowy świat powstaje. Tego co było kiedyś nie odnoś to tego co jest teraz. Zupełne inne realia były a gra była w innej fazie życia.

Ty, jeszcze jedno mi się przypominało, napiszesz że typowa odpowiedź admina polskiego... O tym kiedy powstają nowe światy nie decyduję również ani ja, ani nikt z polaków :)
 

DeletedUser16467

Gość
Gość
Ktoś Cię wprowadził w błąd.

Dokładnie, czyli tak jak wyżej napisałem, ilość walk fortowych nie ma tutaj żadnego wpływu.
Liczy się liczba aktywnych graczy i czy świat jest rentowny.

@Mumin
Ja wiem, że Ty się znasz na wszystkim najlepiej, ale nie wiem czy pamiętasz czas, gdy graczy było prawie 300K. Zostawienie takiej ilości na kilku światach spowodowałby tylko to, że lag by był taki, że by się nie dało grać. Wtedy zapewne jako jeden z pierwszych byś narzekał, że co to za gra, gdzie nie da się grać :D
Idź popatrz co ile teraz nowy świat powstaje. Tego co było kiedyś nie odnoś to tego co jest teraz. Zupełne inne realia były a gra była w innej fazie życia.


O rentowności im nie wspomniałeś :p Czyli wystarczy po loterii zaprzestać kupowania brył i jest migracja :D

Mumin pamieta kilkudziesięciu graczy w TW na s1 jak startowało :D

Pamieta ciekawe bitwy na s10 i czas gdy zaczęło się robić nowe światy i ucieczki kolejnych graczy.

300k graczy Realnych czy 300k postaci w grze ?? To jest różnica :D

Góra 4-5 światów powinno być, przy rejestracji powinien wyskakiwać opis świata gdzie IG poleca dany świat ze wzg;lędu na małą ilośc graczy żeby nie uciekali na nowo pwostały.

Nie oszukujmy się TW ma klimat którego brak w pozostałych gier, problem TW leży w tym że nie przyciąga nowych graczy, nie przyciąga do monitora starych graczy. Częśc graczy loguje się w TW dla znajomych tak naprawdę.

Wystarczy popatrzyć na pojedynki ilu graczy z topki gra aktywnie pod pojedynki a którzy już w pojach nie są, ilu tych pozostałych graczy w ogóle pojedynkuje się częściej w pracach siedzą niż atakują.

To widać.

Podobnie bitwy, mniej więcej 50-70 graczy online na bitwie patrząc się an kilka swiatów to wieczorami zbiera się w sumie z 1k graczy ?? podziel to na te światy i na kilka koalicji :D

Mumin nie wie wszystkiego najlepiej ja pisze to co widzę, to samo robią inni gracze. Brak questów, eventów, ile to zrobić quest który będzie wymagający a nie klikać po 30 minut prace 2-5h i koniec. Quest powinien zmusić gracza do aktywnej gry, przykładowo quest który wymaga 30 bitew, zrobienia 10k exp w pojach itd. dać porządne nagrody, a gracze będa mieli wybór albo na bryłach to zrobią reski itp albo z czasem go ukończą prosta sprawa a kasa z brył poleci.

Albo forty ciągle te same forty kiedy zrobicie różnego typu forty np z 3 basztami lub z 5 basztami podwójnymi murami nie prostokątne ale różne wzory.

Co złe pomysły ?? Albo osiągnięcia nic za nie nie ma ajkieś tam pkt za które nic nie kupimy nic nie zdobędziemy.

Tylko mi nie mów że złe pomysły bo wyłącze całego TW wam
 

DeletedUser182

Gość
Gość
O rentowności im nie wspomniałeś :p

Dlatego jak się cofniesz do mojego postu to przeczytasz, iż napisałem "między innymi".

Mumin pamieta kilkudziesięciu graczy w TW na s1 jak startowało :D

Nooo, tak zapomniałem sobie, głupie pytanie. Nie było go :D

Pamieta ciekawe bitwy na s10 i czas gdy zaczęło się robić nowe światy i ucieczki kolejnych graczy.

300k graczy Realnych czy 300k postaci w grze ?? To jest różnica :D

Oj do realności było blisko, serwery pękały w szwach wtedy, dlatego powstawał jeden za drugim a raz to chyba nawet dwa powstały (miały być tandemowe, ale coś tam nie wyszło. 8 i 9? jakoś tak).



Tylko mi nie mów że złe pomysły bo wyłącze całego TW wam

Dobre pomysły.
 

DeletedUser27769

Gość
Gość
Łączenia światów nie są możliwe.


Można by to było zrobić za zasadzie migracji np. gracze ze świata 11 mogliby się przenieść tylko na s12.
U nas naprawdę wieje straszliwą nudą, a niektórzy gdy zobaczyli że nie będzie migracji ze s12 po prostu wymieniają przedmioty między światami i zaczynają grać na innym świecie. I tak powoli będzie się serwer 12 wyludniał, my chcemy temu w jakikolwiek sposób zapobiec... Albo go po prostu usunąć i włączyć migracje na wszystkie światy albo przenieść (przykładowo w taki sposób jak pisałem) albo ustawić go jako serwer polecany, na który by się logowali nowi gracze. Po co teraz kupować premię postaci skoro nie ma fortów i ludzi do nich? Gdybyśmy przenieśli się na świat na którym moglibyśmy rywalizować z innymi większość graczy kupowała by premkę żeby mieć lepsze bonusy, no ale po co INNO ma w taki sposób zarabiac... Lepiej zrobić beznadziejną loterię z coraz to nowszymi i niepotrzebnymi setami których bonusy są coraz lepsze żeby wykluczyć te stare...
 
Zawsze można rozpocząć równoczesną grę na innym świecie, a nie marudzić na brak migracji. Wbicie 120 lvl w krótkim czasie poprzez ułatwienie do granic możliwości gry jest bardzo proste i przyjemne ;)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Onufry

Twoje odpowiedzi są nonszalanckie i wydaje Ci się, że mądre i zabawne. A to, że nie wiesz co to ironia, to nie moja wina ;)
Nie ma o czym gadać, a raczej z kim.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser23275

Gość
Gość
Ten serwer pogrzebał swoje szanse już w czasie poprzedniej migracji, kiedy całe koalicje migrowały na serwery s1, s10 i s11 (te serwery aktywnie walczyły o jak największą ilość migrujących graczy), czyli migrowały tam główne postacie z zamykanych serwerów. Zaś na s12 migrowały postacie pod $$$. I taki jest powód dzisiejszej sytuacji tego serwera.

Łączenie s12 z innymi serwerami nie ma sensu, bo wiele postaci będzie się dublowało i będzie koleiny lament na forum.

Moim pomysłem byłoby stworzenie serwera wyższego rzędu i tam zgromadzenie głównych postaci ze wszystkich serwerów.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Odłóżmy to personalne utarczki na bok - wiadomo, jak ludzie są sfrustrowani, to wyżywają się na bogu ducha winnym pierwszym lepszym adminie, co widać powyżej.

A ci, co zostali z głównymi postaciami na s12 sfrustrowani są bardzo. Bo S12 umarło śmiercią naturalną. Dlaczego? Mówisz, Onufry, ze cyferkami/statami niewiele się różnimy od światów na których lepiej się fortowo toczy życie. Cóż, liczby to nie wszystko, za nimi kryją się realni gracze. Żeby wyjaśnić obecną mizerię na s12 trzeba by się sięgnąć po historie sojuszy, podziałów, konfliktów, tego jak się rodziły i wygasały, itd. Nie ma sensu się zagłębiać w te - dość nudne - szczegóły; dość powiedzieć, ze stan bieżący jest agonalny i, co ważne, beznadziejny, bez najmniejszych perspektyw na jakakolwiek poprawę.

W tym punkcie myślę, ze jest zgoda. Trudno ci będzie znaleźć kogoś, kto ci zda inna relacje z s12.

Do meritum. Bajki na bok - po mojemu liczy się kasa. Tylko i wyłącznie. Widać, ze wydajemy wystarczająco dużo na s12, skoro nam migracji nie włączą, jak na s7. Ale to pokazuje też, ze taka decyzja jest w zasięgu... ;)

Wiadomo jak to jest w korpo, siedzi manager, ma na glowie X gier, Y światów... Takie s12 to dla niego pare wykresow i cyferek do przejrzenia raz w miesiącu. Widać nie sa na tyle alarmujące, żeby zapaliła się czerwona lampka. Niestety, jak wyżej pisałem, same cyferki może mniej lub lepiej obrazują aktywność świata, ale nie oddają dobrze jego "życia". Puki staty są takie jakie są, to osoba decyzyjna nie przyklepie nam migracji i zamknięcia s12. Co sie będzie wyrywal przed szereg, a nuż jeszcze by oberwał od szefa, itp. Premii też pewnie żadnej z tego mieć nie będzie.

Krotko mówiąc - jednym sposobem na przemówienie Niemcom do głowy są pieniążki. Przekazać to im mogą osobiście gracze - nie wydając na s12 żadnych bryłek. Ja nie chce organizować jakiegoś oficjalnego strajku w tym temacie - zresztą, jestem pewien, ze byłby on niezgodny z jakimś tam punktem regulaminu w czyjejś twórczej interpretacji, wiec konflikt na linii administracja - gracze by się tylko pogłębił. Natomiast, kto czyta ten watek i ma głowę na karku dojdzie do podobnych wniosków i sam przejdzie na dietę bezbryłkową.

Dzięki, Onufry, ze zająłeś się sprawą, przekazałeś Niemcom i monitorujesz. Ale liczymy na więcej! ;) Mam nadzieje, że, tak jak i my, też uznajesz sytuacje na s12, za wymagająca interwencji i polobbujesz jeszcze za nasza sprawą u wyższej instancji, dobitniej przekazując jej nasz punkt widzenia i argumenty.

Na s12 naprawdę jest potencjał kilkudziesięciu aktywnych graczy, w tej chwili zamrożonych i w letargu czekających na światełko nadziei pod tytułem "migracja". Dajcie im to, czego oczekują, a portfele się otworzą i bryłki poleją szerokim strumieniem. W końcu te +50 luda z premkami uderzy podbić fortowo inny świat.

Tyle ode mnie. Dzięki!
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser29686

Gość
Gość
Sytuacja na 12s jest niewątpliwie wymagająca jakiejkolwiek interwencji, tak jak wyżej, może tego słupki nie pokazują, ale grać jest bardzo nuuuuuudno. Albo migracja/interwencja jakakolwiek teraz albo powolne wymieranie i coraz większe znudzenie graczy ::(:
 

DeletedUser182

Gość
Gość
Dzięki, Onufry, ze zająłeś się sprawą, przekazałeś Niemcom i monitorujesz. Ale liczymy na więcej! ;) Mam nadzieje, że, tak jak i my, też uznajesz sytuacje na s12, za wymagająca interwencji i polobbujesz jeszcze za nasza sprawą u wyższej instancji, dobitniej przekazując jej nasz punkt widzenia i argumenty.

Polobbować to można zawsze, tylko staram się zrozumieć w czym dokładnie tkwi problem. Nie gram tam więc nie wiem. Nie ma walk, OK, to już wiem, ale czemu nie ma? Bo ludzie nie chodzą. Ale dlaczego nie chodzą? Niemożliwe, że nie ma kompletu na mały fort (ze średnimi i dużymi to chyba wszędzie jest różnie).
 

DeletedUser29686

Gość
Gość
Polobbować to można zawsze, tylko staram się zrozumieć w czym dokładnie tkwi problem. Nie gram tam więc nie wiem. Nie ma walk, OK, to już wiem, ale czemu nie ma?

Hmm, przede wszystkim nie było ludzi, którzy słuchali rozkazów, taktyki, jednym słowem samowolka. Onlajnów też jak na lekarstwo, a jeżeli nie było komu stoczyć wyrównanej walki z legionem to wszyscy odpuścili forty i poreskilowali sie w WH, pvp i uciekli na forty na inne serwery. :|
 

DeletedUser182

Gość
Gość
Czyli ktoś zdominował świat i nie ma komu atakować, bo efekt ataku będzie z góry znany, tak?
 

DeletedUser29686

Gość
Gość
Czyli ktoś zdominował świat i nie ma komu atakować, bo efekt ataku będzie z góry znany, tak?



Dokładnie ;/ Już po banie KomBrata coś sie z tym światem zaczęło dziać, upadło SA.. Potem PABLO utworzyło sojusz Galowie i coś ruszyło, ale jak się nie wygrywało nic to chęci były coraz mniejsze i ludzi coraz mniej ::(:
 

DeletedUser29016

Gość
Gość
Jednym słowem Legiony wygrały s12, nie ma i nie będzie już tam sojuszu, który by się im przeciwstawił, więc ciągnięcie s12 dalej nie ma sensu.
 

DeletedUser182

Gość
Gość
Dominacja jednego sojuszu na świecie to trochę kiepski powód do robienia migracji.
Są światy gdzie jeden sojusz ma niewiele mniej fortów niż u Was i jakoś tam bitwy się odbywają.
 

DeletedUser29686

Gość
Gość
Dominacja jednego sojuszu na świecie to trochę kiepski powód do robienia migracji.

Dominacja sojuszu to nie powód owszem, ale aktywność graczy- to jest powód. Jak nie będzie bitew to nikt tam za bardzo nie będzie grać, bo tw to GŁÓWNIE forty. Dalej myślę, że migracja to najlepsze rozwiązanie. :I:
 

DeletedUser182

Gość
Gość
Stwórzcie na poniedziałek listę powodów dla których powinna być włączona migracja. Niech jedna osoba wklei ją tutaj na forum. Im dokładniejszy opis problemu z jakim boryka się Wasz świat tym lepiej. (oczywiście nie chodzi mi o historię świata tylko o konkrety: jest tak i tak, nie można bo, nie da się nic naprawić ponieważ, gracze robią to i to, etc.). Słowem jakieś argumenty, które można przedstawić osobom decyzyjnym, ale inne niż "jest nudno bo jeden sojusz zdobył 99% fortów).
 
Status
Zamknięty.
Do góry